18 تصویر از سفارشات اینترنتی که مشتری کاملاَ بازی را باخت/ چیزی که سفارش دادند و چیزی که تحویل گرفتند!
امروزه خرید آنلاین به دلیل صرفه جویی در وقت و انرژی افراد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما این نوع خرید همیشه تجربه خوشایندی را به مشتری نمیدهد.
با وجود اینکه خرید آنلاین هر روز بیش از پیش رواج مییابد و فروشگاهها و مغازههای فروش حضوری هم در کنار فروش در مکانی فیزیکی، کسب و کار خود را به فروش آنلاین هم گشترش میدهند تا از این تکنولژی عقب نمانند، اما با این حال افراد زیادی هستند که هنوز حاضر نیستند کالایی را بدون اینکه از نزدیک ببینند و یا لمس کنند، بخرند. شاید گاهی این مقاومت جهت خری
خرید آنلاین تأثیر کاملی بر زندگی ما گذاشته است و یکی از دلایل این امر آن است که ما در واقع تمایل داریم در هنگام سفارش کالایی از طریق اینترنت زمان کمتری نسبت به خرید حضوری از مغازه صرف کنیم و همینطور هزینه کمتری خرج کنیم. با این وجود ، خریدن وسایل بدون دیدن آنها دارای معایبی است. علاوه بر اشتباهاتی که در سایز و رنگ برخی کالاها رخ میدهد،گاهی مشتریان با کالایی کاملا متفاوت از آنچه سفارش دادهاند مواجه میشوند.
در این مطلب تصاویری از برخی سفارشهای آنلاین که کاملا با آنچه از طرف مشتری انتخاب شده، متفاوت هستند را ببینید:
کاربران براتساید این تصاویر به مجله خبری ارسال کرده و از تجربه خود گفتهاند.
"شاید شباهتی دارد و من متوجه نیستم، شما قضاوت کنید!"
"ترازویی که از یک حراجی اینترنتی خریداری کردم"
"بالغ بر 14 ایمیل به آنها زدم تا مبلغ من را بازگردانند"
از آمازون سفارش داده شده
"ماسکی که سفارش دادم سمت چپ و چیزی که دریافت کردم سمت راست"
"لیوان حرارتی که پس از ریختن آب جوش و حتی قرار دادن داخل مایکرو ویو بهترین حالت تغییر رنگش در تصویر سمت راست قابل مشاهده است"
"این رو خودمم هم ممکن بود بتوانم درست کنم"
به نظر میآید مواد اولیه کارخانه به اتمام رسیده!
این شلوارک از فروشگاهی در اینستاگرام سفارش داده شده، به نظر کمی متفاوته!
فکر کنم باید این بالش را آبیاری کنم تا بزرگ بشه!
فکر کنم چند سانتیمتر تو جای جیب اشتباه کردن فقط
فکر کنم این تینکربل آرایشگرش این بار خوب نبوده!
" پس از یک ماه انتظار استخر مخصوص حیوان خانگی ام رسید"