با ۴ تمرین ساده در منزل افتادگی ابروهای خود را درمان کنید

با ۴ تمرین ساده در منزل افتادگی ابروهای خود را درمان کنید

 

 

افتادگی ابرو دلایل زیاد ومتنوعی دارد؛ یکی از دلایل افتادگی ابرو بالا رفتن سن و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست است. یکی دیگر از دلایل افتادگی ابرو، رژیم گرفتن و کاهش وزن است که باعث شل شدن پوست می‌‌‌شود. در ادامه می‌‌‌خواهیم به شما آموزش دهیم چگونه بدون عمل جراحی افتادگی ابروها را درمان کنید.

 

 

  تمرین شماره ۱:

۱- انگشت وسط هر دو دست را زیر ابروهای خود قرار دهید. این کار باعث می‌شود ابروهای شما در حالت ریلکس قرار گیرد.

۲-  سپس مطمئن شوید که کف دست های شما روی صورت‌تان در حالت استراحت قرار گرفته است.

۳-  یک‌بار این کار را انجام دهید به این صورت که اول ابروهای خود را بالا برده و سپس آن‌ها را به طرف بالا و خارج صورت حرکت دهید، چشمان شما باید همواره باز باشد.

۴-  حدود پنج ثانیه در این حالت باقی بمانید.

۵-  در مرحله بعدی در حالی که چشمان شما کاملا باز است ، ابروهای خود را پایین بیاورید.

۶-  پنج ثانیه در این حالت باقی بمانید.

۷-  سه بار این حرکت را برای رسیدن به نتیجه بهتر تکرار کنید.

 

 

  تمرین شماره ۲:

۱-  این تمرین را در حالی که چشم بسته است انجام دهید.

۲-  به طرف پایین نگاه کنید به طوری‌که کششی را روی سطح چشم خود احساس کنید. پایین نگاه کردن به صورتی باشد که منجر به بسته شدن چشمان شما شود.

۳-  هنگامی‌که کشش را احساس کردید پنج ثانیه به همان حال باقی بمانید.

۴-  در مرحله بعد چشمان خود را بسته و تلاش کنید تا جایی که می‌توانید به طرف بالا نگاه کنید. مجدد کشش را در چشمان خود احساس خواهید کرد.

۵-  پنج ثانیه در این حالت باقی بمانید.

۶-  این تمرین را شش بار تکرار کنید.

 

 

 

   تمرین شماره ۳:

۱-  در این تمرین هر دو چشم شما باید باز باشد.

۲-  سر خود را صاف نگه دارید و به طرف جلو نگاه کنید.

۳-  بدون این‌که سر خود را تکان دهید به بالا نگاه کنید و چند ثانیه به همان حال باقی بمانید.

۴-  این تمرین را در حالی که به طرف پایین نگاه می‌کنید تکرار کنید.

۵-  تقریبا شش مرتبه این کار را تکرار کنید.

۶-  موقعی که تمرین نگاه به بالا و پایین به اتمام رسید ، همین تمرین را این بار با نگاه کردن به سمت راست و چپ تکرار کنید.

 

 

 

 

   تمرین شماره ۴:

۱-  در این تمرین عضلات صورت خود را باید با فشار به حالت اخم نگه دارید.

۲-  موقعی که در این حالت قرار گرفتید سعی کنید ابروهای خود را تا جایی که می‌توانید پایین آورید به صورتی‌که به چشمان شما نزدیک شوند.

۳-  سپس هر دو چشم خود را کاملا باز کنید و ابروها را تا جایی که می‌توانید بالا ببرید.

۴-  این تمرین را حداقل شش مرتبه تکرار کنید.

 


آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

تارنماگستر

تازه‌ترین‌ها