janbebe
12 روش برای آقایان / چگونه خانم ها را جذب کنیم

12 روش برای آقایان / چگونه خانم ها را جذب کنیم

شما در واقع نمی توانید کسی را وادار به دوست داشتن خود کنید. اما روش های ساده ای وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید خود را برای جنس مخالف جالب تر کنید. با کمی تلاش از طرف شما، به علاوه یک حد مناسب و خوب از اعتماد به نفس و تمایل به استفاده از زبان بدن،می توانید خود را برای خانم ها جذاب تر کنید. ادامه دهید و او را با نگرش مثبت و توجه دلپذیر و ملایم، در این کار موفق شوید.

 1- زیبا بنظر بیایید

نظافت، عادت های خوبی را ایجاد می کند. زمان گذاشتن روی ظاهر شما مهم است.مطمئن شوید که لباس خوبی دارید. برای حالت دادن موهای خود وقت بگذارید و ظاهری تمیز داشته باشید. توجه کنید که این رفتار هیچ ربطی به برند ها و یا گرانقیمت بودن لباسهایتان ندارد. این رفتار خانوم ها را در این مورد متقاعد خواهد کرد که برای آنها تلاشی کرده اید، که به شخص این حس را میدهد که او برای شما ویژه است. اگر با لباس های کثیفی که دیروز پوشیدید بیرون بروید، به نظر می رسد که شما اهمیتی به طرف مقابل نمی دهید و ممکن است باعث شود او فکر کند که شما واقعاً علاقه ای ندارید یا به اندازه کافی نظری درمورد او ندارید. کمی ادکلن بزنید. فقط بیش از حد اینکار را نکنید. نباید بوی عطر شما بیشتر از وجودِ خودِ شما جلب توجه کند

 

 

2- لبخند 

 لبخند می تواند هنگامی که تازه با کسی آشنا می شوید، به آرامش و کاهش استرس ها کمک کند. این نشان می‌دهد  شما شخصی با اعتماد به نفس و گرمی هستید. یک لبخند خوب حتی می تواند شما را موفق تر جلوه دهد.

نکته اصلی لبخند زدن واقعی بودن آن است. وقتی افراد واقعاً خوشحال هستند و از آن خوشحالی لذت می‌برند، معمولاً «چشمی» است(یعنی در نگاهتان گویا است) که احساسات دیگران را تحریک می کند.

لبخند خیلی ملیح می تواند به نظر برسد. وقتی لبخند می زنید، به آرامی گوشه های دهان خود را عقب بکشید.
بدون شک خودتان از آسیب های خنده‌ی زیاد و اشکالاتی که ممکن است در کار شما وارد کند آگاه هستید

 

 

3- تناسب اندام

 نیازی نیست شما به خودتان فشار زیادی بیاورید. فقط درست بخورید و کمی هم ورزش کنید تا بدن در حالت مناسبی حفظ شود. اگر مراقب خود باشید و تعادل قابل قبولی داشته باشید، به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری نیز داشته باشید.
حتماً در این میان باشگاه های پرورش اندام موردنظر نیست. استراحت خود را نیز انجام دهید. ممکن است متوجه نشوید که چقدر دایره های تاریک زیر چشمان‌تان از جذابیت شما می کاهند، اما خانم ها بخوبی متوجه این مساله می شوند.

 

 

4- بدست آوردن مهارت

بیش از حد نگران نباشید که چگونه حرف می زنید، یا چه چیزی می پوشید که جلب توجه کنید. روی کارهایی که می توانید برای بهبود و ارتقاء خود انجام دهید، متمرکز شوید.
هنگامی که شما شروع می کنید به دنبال چیزهایی که می خواهید در زندگی به دست بیاورید می روید، گذشته از جلب توجه زنان، آنها می توانند انگیزه و جاه طلبی شما را حس کنند و به سمت آن جلب شوند.

موفقیت فراتر از ثروتمند شدن است. اگر بخواهید می توانید اطلاعات بیشتری درمورد تخصص‌تان داشته باشید، یا در یک گروه آواز بخوانید یا کوهنورد حرفه ای باشید. نوع مردی که از پس این کارها بر می آید، نوعی است که در جذب خانم ها موفقیت بیشتری خواهد داشت.

 

 

5- مطمئن باشید

حتی اگر هنوز احساس اعتماد به نفس زیادی ندارید، تا زمانی که آنرا بدست آورید، آن را جعل کنید. (Fake it to make it) از تکنیک تماس چشمی استفاده کنید، راست بایستید و دستان خود را خارج از جیب خود نگه دارید.
به وضوح صحبت کنید و صدای خود را به گونه ای طراحی کنید که او به راحتی شما را بشنود. اگرچه دختران اعتماد به نفس را تحسین می کنند، اما نگذارید به حد خودشیفتگی برسد.
آرامش نیز مهم است. آقایانی که آرامش بیشتری دارند، از کسانی که استرس دارند جذاب تر اند.

 

 

6- از روبرو یا از کنار برخورد کنید

سعی کنید همیشه رو در رو او بنشینید یا بایستید. در هر صورت در تیررسِ نگاهِ او باشید. خانوم ها در این صورت احساس امنیت می‌کنند. و بصورتِ ناخوداگاه، سیستمِ هشدارِ آنها خاموش می شود.
از آنجا که بیشتر افراد در 30 ثانیه اول تصمیم می‌گیرند که کسی را دوست داشته باشند، مهم است که به این مساله توجه کنیدو ثانیه ها را در این مورد مهم بدانید. اگر از سمتی نزدیک شوید که او را ناراحت کنید، طبیعتاً باید زمان بیشتری برای جذب احساسات او صرف کنید

 

 

7- زنجیره گفتگو را قطع نکنید

صحبت کردنِ شما، جدای از اینکه چه چیزی می‌گویید خود مهم است. این اصلِ «قطع نکردنِ لاین» اصلی بسیار مهم است. بعنوان مثال این که شما بگویید: «سلام» کافی نیست. همراه با آن باید جمله ای سوالی را مطرح کنید تا حرف شما قطع نشود. یا بعنوان مثال اگر از فیلمی سخن به میان آمد که قبلاً شما آنرا دیده اید، با ابرازِ آن، مکالمه را تمام نکنید. اجازه بدهید راجع به موضوع حرف بزند، حتی اینکه خود را به ندانستن هم بزنید بهتر از این است که نوارِ مصاحبه را قطع کنید. سعی کنید سوال هایی که دوست دارند را بپرسید.
دقت کنید که تمام ضرب المثل هایی که درمورد فوائد سکوت شنیده اید، اینجا کاربرد ندارند.
نیازی نیست در قرارهای اول روی عقاید و باورهای خودتان سرسخت باشید. اندکی موافقت بخرج دهید.

 

 

 

مکالمه خودرا تا حد امکان طبیعی کنید، مانند کسی باشید که قبلاً هم می شناختید. برای شروع می توانید از یک خاطره‌ی کوتاه و شخصی شروع کنید، حتی می توانید از قبل آن را تمرین کرده باشید. اگر توانستید او را بخندانید، به احتمال زیاد او از بودن در کنار شما حس خوشایندی دارد.
اگر جوانتر هستید بعنوان مثال می توانید در محیط دانشگاه از کلاسی سوال کنید که انگار قبلاً او را در آنجا دیده اید.
دریچه موقعیت مکانی را امتحان کنید. بسته به جایی که در آن هستید ، ممکن است با ذکر چیزی در اطراف خود مکالمه را شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر موسیقی در حال پخش است می توانید بپرسید "آیا می دانید چه کسی این آهنگ را می خواند؟" این که او او را می داند یا نه ، می توانید در مورد چقدر آهنگ خوب یا بد اظهار نظر کنید و قبل از اینکه آن را بدانید ، در مورد انواع موضوعات صحبت می کنید

 

8- طبیعی باشید

 برای به خاطر سپردن اصطلاحات و الفاظ خودتان را به سختی نیاندازید. این تنها مغز شما را مسدود کرده و داشتن مکالمه را دشوار می کند. از شکست و یا امتحان کردن شانس نترسید. تنها راه برای بهتر شدن در صحبت با خانم‌ها این است که زمانی به راحتی این کار را انجام دهید که تمرین کرده باشید. هنگامی که کمی موفقیت داشته باشید ، شروع به ایجاد اعتماد به نفس بیشتری می کنید و می فهمید که نزدیک شدن به دختران به همان اندازه ای که روزگاری فکر می کردید سخت نیست.
درست گوش کنید، قطع کردنِ حرفِ طرف مقابل فاجعه‌ست و در واقع با این کار خودخواه بودن خود را نشان داده اید. خانوم ها این چیزها را به خوبی می فهمند.

 

 

9- همه چیز را رو نکنید

با همه این اوصاف که گفته شد، در حرف زدن های خودتان مراقب باشید. کتابی که باز کردنِ آن می تواند خوشایند باشد را از همان ابتدا رو نکنید. سعی نکنید از همان ابتدا شما وارد حریم های او بشوید یا اینکه بخواهید حریم های خودرا توسعه بدهید و در این کار پیش دستی کنید. شما باید اجازه دهید که طرف مقابل همیشه کشفیاتی در مورد شما داشته باشد.

ضمن اینکه نباید به هیچ وجه لحنی منفی داشته باشید، باید کمی خود را بسته نگه دارید. با این حال نباید این عمل باعث شود که شما غیر احساسی بنظر بیایید.

 

 

10- علاقه‌مند باشید

در مورد آنچه که برای شما مهم است صحبت کنید و بگذارید از این اهمیت باخبر شود. زنان بیشتر به دنبال مردی هستند که در مسیر هستند، هدفی دارند و می دانند که او از زندگی چه می خواهند.
می توانید در مورد مکانهایی صحبت کنید که واقعاً مایل به سفر به آن هستید. درباره این صحبت کنید که چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید. حتی می توانید درمورد کتاب ها یا ورزش های مورد علاقه تان صحبت کنید. هر آنچه را که واقعاً برای شما مهم است را بیان کنید. فقط مراقب باشید که این کار نمایشی نشود.
متقابلاً شما هم باید از اهمیت دادن غافل نشوید. خانوم ها دوست دارند تا در مرکز توجه باشند، پیش دستی کنید و درمورد کوچکترین تغییرات آنها اظهار اطلاع کنید و بازخوردِ مثبت نشان دهید.

 

 

11- رفتار مردانه داشته باشید

یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه بچه ها مرتكب می شوند به بیان امروزی (آویزان شدن) یا بیش از حد پیرامون خانوها بودن است. به جوانان مدرن آموزش داده شده که کمتر «مردانه» باشند اما این باعث تهدیدآمیزتر بودن آنها می شود. گاه ممکن است او شما را رد کند، این نوعی کشمکش درونی برای خودِ او می باشد، که اینکه بخواهد شمارا آزمایش کند، بلکه میخواهد رابطه را بسنجد، از عمیق بودن و غرق نشدن در آن اعتماد حاصل کند.
نشان دادن اینکه شما مردی تمام عیار برای تصمیم گیری او هستید و هنوز هم اعتماد به نفس و خوشحالی خودتان را دارید به احتمال زیاد او را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

 

 

12- زبان بدنِ او را بخوانید

خانمی که هنگام ملاقات با شما به اطراف نگاه نمی کند و متمرکز شماست، نشان می دهد که به شما اهمیت می دهد. این امر با اینکه بسیار مثبت است، با این حال کارِ شما را از جهتی سخت می کند که باید در مقابل دقتِ او، شما هم دقیق باشید. همیشه در این مواقع حرف هایی بزنید که کمی زمان بخرید، زمان برای فکر کردن.

یادتان باشد: هرگز سعی نکنید که دختری را به زحمت به خود جذب کنید ، اگر به شما علاقه ای ندارد، به او فشار نیاورید، که ممکن است باعث شود احساس بدی کند و ممکن است وانمود کند که شما را دوست دارد. طوری نشان دهید که با پس زده شدن کنار نمی آیید و از قطع ارتباط در صورت اجبار، ممانعت نمی کنید.
 

در آخر مهمترین چیز این است که آدمِ خوبی باشید و تلاش کنید که آنرا نشان دهید. این ابراز کردن و نشان دادن قطعاً زمانبر و انرژی بر است. اما باید هزینه های چیزی را که میخواهید را در زندگی پرداخت کنید.

 

 

بخارمگ

 


آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده