janbebe
10 خانه لاکچری سلبریتی ها که ایزوله‌ترین مکان برای قرنطینه هستند

10 خانه لاکچری سلبریتی ها که ایزوله‌ترین مکان برای قرنطینه هستند

لاکچری ترین خانه های سلبریتی های ثروتمند جهان که مکانی امن و مناسب برای قرنطینه و در امان ماندن از شر کرونا است را در این مطلب ببینید:

بخارمگ- قرنطینه هم برای اقشار مختلف مردم متفاوت است. برای بعضی از افراد، انجام کار با لباس راحتی از پست لپ تاپی روی میز ناهار خوری است و برای برخی سرگرمی با بچه ها وحیوانات خانگی، و آشپزی همراه است، برخی هم با خانه های فوق لاکچری در قرنطینه همه امکانات تفریحی را یکجا و در نهایت امنیت دارند. در این مطلب ده سلبریتی و ثروتمند جهان را که در این خانه ها زندگی می کنند و روزهای خانه نشینی کرونا را می گذرانند را ببینید:

 

1- الن دجنرس

الن دگنرز مجری ثروتممد و مشهور به دلیل صرفه جویی در املاک و مستغلات شناخته شده است. به همین ترتیب ، جای تعجب آور نیست که او و همسرش پورتیا دروسی در عمارت زیبای مونتسیتو به سبک لاکچری ایزوله مانده اند. این خانه با داشتن نمای شیشه ای و پنجره های بزرگ امکان  تماشای زیبایهای  درختان نخل و بامبو نمای زیبای کوه را از هر طرف میسر می کند. این خانه در زمینی به مساحت 8.24 هکتار قرار دارد و دارای پنج اتاق خواب، یک سالن بدنسازی ، یک مهمانخانه 2 خوابه و یک استخر بی نهایت خیره کننده است. با وجود همه اینها ، الن هنوز مبارزات انزوائی داشته است. او در ویدئوی اخیر در اینستاگرام چیزی را که خانه اش فاقد آن است به اشتراک گذاش: یک میز به اندازه کافی بزرگ برای یک پازل 4000 قطعه!

 

 

بیشتر بخوانید: ستاره هایی که لباس تکراری می پوشند!

 

2- کریس همسورث و همسرش السا پاتاکی

عمارت کریس همسورث بازیگر استرالیایی شناخته شده و السا پاتاکی به همراه سه فرزندشان در مناطق سرسبز خلیج بایرون در استرالیا واقع شده است. این خانه ی ۶۳۰ متری دارای ۳ اتاق خواب، یک اتاق مستر، دفتر کار، کتابخانه، آشپزخانه و فضا های نشیمن با چشم انداز کوه ها و اقیانوس و فضا های استراحت در کناره های پنجره می باشد. در دکوراسیون داخلی این خانه بیشتر قسمت ها با رنگ های ملایم و سرد و با استفاده از مبلمان مدرن و ساده طراحی شده اند و در بیشتر بخش هایی که دید مناسب به طبیعت خارج از خانه دارند از مبلمان مختلف مانند میز کار، میز ناهار خوری و کاناپه های مینیمال استفاده شده است. این خانه محیطی امن و دنج برای قرنطینه خانگی این خانواده در روزهای کرونایی است.

 


3- عمارت جنیفر لوپز

جنیفر لوپز یکی دیگر از افراد مشهور است که در قرنطینه کرونا اوقات خود را در لس آنجلس می گذراند. عمارت زیبای Bel Air هشت هکتاری است. ملکی به سبک فرانسوی دارای سقف های بلند و شیشه های زیادی است و اطراف آن با درختان و باغ های مجاور احاطه شده است. در این ملک،  فضاهای بی پایان برای دوست داشتن در کنار هم وجود دارد که از آن جمله می توان به پاسیو با شومینه ، نوار روباز ، سینمای خانگی با 30 صندلی ، یک سالن آمفی تئاتر با 100 صندلی به علاوه دو کلبه مهمان اشاره کرد. استخر بزرگ و همچنین یک چشمه می توان اشاره کرد. سرانجام ، خانه هفت خوابه همچنین دارای یک آشپزخانه بسیار بزرگ و لوکس همراه با سقف شیشه ای که نور را به بهترین شکل تامین می کند. حمامی بسیار مجهز و بزرگ با مبلمان شیک و کلاسیک. فضای بیرون شامل زمین تنیس هم می باشد.

 

 

4- دیوید بکهام

دیوید بکهام ، فوق ستاره فوتبال مانند بسیاری از افراد مشهور ، خواص مختلفی برای انتخاب خود برای انزوا دارد. آخرین خانه وی آپارتمان کاملاً جدید در میامی است. این موزه در متراژ هزار متر توسط زاها حدید معمار مشهور طراحی شده است.  این ساختمان تقریباً بیش از 80 اقامتگاه در 62 طبقه دارد. آپارتمان 5 خوابه با 7 حمام دارای پنجره های سقفی از کف تا اتاق است که از مناظر درخشان میامی بیشترین استفاده را می کند. تمام اتاق های خواب و همچنین اتاق های استراحت و بالکن به همراه یک آشپزخانه لوکس از مناظر پر نور استثنایی بهره می برند. این ساختمان فوق العاده لوکس دارای امکانات مشترکی است که شامل یک مارپیچ ، مرکز سلامتی و ورزش، استخر و تفریحات آبی، روف گاردن برای رویدادهای خاص ، ساحل خصوصی و یک اتاق آمفی تئاتر است.


 

بیشتر بخوانید: بازی جدید گلشیفته در کنار کریس همسورث

5- بیانسه و جی زی

بیانسه و جی زی در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. خانه جدید بیانسه و جی زد به مساحت ۱۲۰۰۰ فوت و به قیمت ۲۶ میلیون دلار است. این خانه دارای ۷ حمام است. این عمارت رویایی در محوطه بیرونی این خانه ۱۷ هکتاری است.

معماری عمارت رو باز و سرپوشیده Beyoncé و Jay-Z که در یک گذر از تپه ای در Bel Air قرار دارد ، جایی که آنها وقت خود را در قرنطینه می گذرانند. خانه آنها از جهات مختلی برای زندگی لوکس ساخته شده است. این خانه چند طبقه دارای هشت اتاق خواب ، یازده حمام ، یک زمین بسکتبال ، اتاق رسانه هنری  یک گاراژ برای 15 اتومبیل است. علاوه بر این ، چهار استخر  دارد به همراه رختکن و سرویس های بهداشتی. زمین فرود هلی کوپتر.اتاق ماساژ. بیش از 10،000 فوت مربع تراس فضای اضافی را برای استفاده از مناظر زیبای اطراف.  این خانه همچنین دارای پنجره های شیشه ای عظیمی است که ضد گلوله نیز هستند و خانواده پنج نفر را در آن ایمن نگه می دارند.

 

 

6- جزیره خصوصی ریچارد برانسون

ریچارد برانسون، کارآفرین و سرمیه گذار ثروتمند بریتانیایی. شبیه به وسط هیچ کجای دیگر نیست، چیزی بیش از یک قرنطینه در خانه لاکچری را در این جزیره خصوصی می توان یافت. این عمارت و جزیره خصوصی در جزایر ویرجین انگلیس، بهشتی ناب است. ساختمان اصلی این جزیره خانه بزرگ به سبک بالی است. اتاق های اینجا روبه بالکن های خصوصی باز می شوند. این جزیره جذابیت های بی پایانی دارد. شامل دو زمین تنیس ، استخری عظیم و ساحلی با میله شنا ، چند وان گرم جکوزی، فعالیت های ساحلی و فرودگاه های آبی است. علاوه بر سرنشینان انسان ، این جزیره نیز در کنار لمورها ، فلامینگوها ، ابیاس های قرمز ، لاک پشت ها و ایگواناها قرار دارد. بر خلاف سایر خانه های مشهور در این لیست ، هنگامی که جهان در حالت تعطیل نیست ، می توانید در جزیره بکر اقامت کنید که قیمت ها از 5000 دلار درهر شب شروع می شود.
 

 

بیشتر بخوانید: پولدارترین افراد دنیا به تفکیک هر کشور

 

7- لیدی گاگا

لیدی گاگا وقت خود را در خانه نشینی در عمارت خیره کننده در  مالیبو صرف می کند. این مجموعه که توسط معمار مشهور استیو جیانتی طراحی شده است ، حسی از جنوب فرانسه در کالیفرنیا است. در نزدیکی ساحل زوما ، خانه دارای منظره ساحل از یک طرف و کوهها از طرف دیگر. هر پنج اتاق خواب دارای بالکن خصوصی با چشم انداز دریا است ، که منطقه تفریحی اوقات فراغت با یک ایوان بزرگ ساخته شده است. برای جلوگیری از تب کابین ، گاگا از سرگرمی کوتاه نخواهد بود. این خانه دارای یک زمین بولینگ، یک انبار شراب ، خانه تئاتر با تنظیمات Netflix ، سالن بدنسازی و یک استخر آب نمک کاشی شده است. به علاوه ، یک انبار و اصطبل ، زمین سوارکاری و مسیرهای سوارکاری در سراسر املاک وجود دارد.
 

 

8- کیم کارداشیان و کانیه وست 

کیم کارداشیان و کانیه وست بجای ماندن در عمارت دو طبقه وایومینگ، در خانه منحصر به فردشان در Hidden Hills در لس آنجلس پناه گرفته اند. طراحان مشهوری در دکوراسیون این عمارت نقش دارند و رنگ بیشترمبلمان سفید است، با اینکه برای خانه ای با چند بچه شاید مناسب نباشد اما به اندازه کافی فضا برای سرگرمی و خوش گذرانی بچه ها وجود دارد. در طراحی مینیمالیستی ، اما غیرقابل توصیف  و جذاب ، فضای بی نظیری دارد. 

 

 

9- خانه ویلایی کریستی تیگن و جان لجند

کریسی تیگن (مدل امریکایی از مادر تایلندی) Chrissy Teigen و همسرس جان لجدند( ترانه سرا و خواننده و بازیگر) John Legend  در کالیفرنیای شمالی یک ویلای جنگلی بسیار مجلل دارند. هر کسی که کریسی تیگان را در رسانه های اجتماعی دنبال می کند ، احتمالاً قسمت های مختلف ویلای شگفت انگیز آنها را دیده است. کفهای چوبی تیره اما خانه باز و پر از نور است و پنجره های عظیمی از چشم اندازهای شهر و دره باریک ارائه می دهند. کریسی همیشه دو کتاب آشپزی در دست دارد، بنابراین آشپزخانه و انبار غذا به همان اندازه که شما انتظار دارید استثنایی است. یک جزیره مرمر بزرگ در مرکز آن، لوازم جانبی لوکس و یک انبار غذای کامل و منظم وجود دارد. اتاق نشیمن که در اینستاگرام Chrissy بسیار زیاد دیده میشود، با یک استخر شنا، اتاق لباس خیلی بزرگتر از اتاق لباس بسیاری از سلبریتی ها و همچنین امکاناتی چون اتاق موزیک و اتاق سلامتی از دیگر انکانات این عمارت است.

 

 

 بیشتر بخوانید: بیوگرافی و نکات جالبی از زندگی رابرت پتینسون زیباترین بازیگر مرد

 

10- امیلی بلانت و جان کراسینسکی

 زوج پر زرق و برق امیلی بلانت و جان کراسینسکی در آپارتمان لوکس بروکلین هیتز در قرنطینه هستند. اخیراً بروکلین به یک مکان داغ برای خانه های افراد مشهور تبدیل شده است. جان و امیلی دو آپارتمان خریدند و آن را به یک فضا تبدیل کردند. این بنا در سال 1903 ساخته شده است و آپارتمان آنها دارای پنجره های بزرگ زیبایی است که فضا را با نور پر می کند. این ساختمان همچنین دارای دربان ، استخر و سالن بدنسازی است. جان در حال گذراندن زمان انزوای خود در قرنطینه برای راه اندازی یک کانال یوتیوب به نام برخی از اخبار خوب است ، که فقط بر اخبار خوب تمرکز دارد.

 

 

 


آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده