janbebe
معروفترین زوج‌های سلبریتی همجنسگرا

معروفترین زوج‌های سلبریتی همجنسگرا

دگرباشی جنس به طور کلی به به معنی میل جنسی به غیر جنس مخالف است که شامل گروه های مختلفی می شود. این گروه ها برای شناساندن خود به دیگران از نماد های مختلفی استفاده می کنند. در غرب ازدواج در بین دگرباش های جنسی امری قانونی و ترویج یافته است، تا حدی که حتی افراد مشهور و سلبریتی ها هم خودرا از این قائده مستثنی ندانسته اند و این شکل ازدواج های خودرا علنی و نشر و ترویج داده اند.


همیشه دانستن ماجرای عشقی و ازدواج  زوج های مشهور سرگرم کننده است و این زوج های مشهور الهام بخش برای همه ما ثابت می کنند که عشق هیچ حد و مرزی ندارد. بنابراین یک لیست داغ از شایسته ترین زوج های دگرباشان جنسی هالیوود را گردآوری کردهایم. بعضی از افراد این لیست واقعاً ما را غافلگیر کرده اند.

 

ریکی مارتین و جوان یوسف


هواداران نخستین بار از عشق ریکی مارتین به نقاش سوریایی و سوئدی ، ژان یوسف ، در عکس‌هایی از  نمایشگاه الن دگنرز مطلع شدند.

 

جودی فاستر و الکساندرا هدیسون


جودی فاستر کارگردان و بازیگر افسانه ای است. این هنرمند 58 ساله با الکساندرا هدیسون ازدواج کرده است. هدیسون هم بازیگر و کارگردان و همچنین یک هنرمند است. با این حال ،  آنها روابطشان را بسیار خصوصی نگه می دارند. فاستر دو پسر دارد که نام پدرشان را هیچگاه در رسانه ها اعلام نکرده است.

 

جسی تایلر فرگوسن و جاستین میکیتا


 جسی تایلر فرگوسن بازیگر سریال محبوب خانواده مدرن، متولد سال 1975 است  . او در سال 2013 با شریک زندگی خود ازدواج کرد. این دو در سال 2011 در مکزیک با هم آشنا شده بودند. این زوج در یک اقدام عجیب و جالب از مهمان خواستند که هدایای خود را به انجمن حمایت هم زوج‌های همجنس اهدا کنند.

 

سمیرا ویلی و لورن مورلی


نویسنده نمایش "نارنجی جدید سیاه"  است ، لورن مورلی و بازیگر این نمایش سمیرا ویلی در پشت صحنه این سریال با هم آشنا شدند، وقتی لورن مشغول نوشتن صحنه های عشق بود، مورلی فهمید که همجنسگرا است و در پایان همسرش را ترک کرد. خوشبختانه ، او با ویلی که پیوس را در این برنامه بازی می کرد ، عشق پیدا کرد. این دو در مارس 2017 ازدواج کردند.

 

التون جان و دیوید مبلمان

شاید کمتر کسی باشد که نداند التون جون خواننده مشهور،  یک همجنسگرا است. با این حال ، آیا می دانید که وی در سال 1993 با شریک زندگی خود دیوید فرشیش ملاقات کرد؟ سپس در سال 2005 ، این دو مشارکت مدنی را امضا کردند. وزمانی که  ازدواج همجنسگرایان در انگلیس قانونی شد ، آنها در دسامبر سال 2014 ازدواج کردند.

 

آنتونیو دوتیت-بوید و کیرون دویتیت-بوید

این زوج اولین بار یکدیگر را در سالن رقص دیدند، آنها هر دو از اعضای گروه رقص آلوین آلی بودند. در سال 2013 ، آنها ازدواج کردند. در حال حاضر تفریح آنها رقص و سفر به سراسر جهان است.

 

 

کارا دلوین و اشلی بنسون

 کارا اولین مدلینگ خود را در سال 2009 انجام داد. اکنون ، او یکی از پردرآمدترین مدل ها در جهان است. در همان روز ، او با آنی کلارک نوازنده سنت وینسنت ملاقات کرد.  کارا یک مدل و خواننده و هنرپیشه 28 ساله انگلیسی است.

 

 

سارا پاولسون و هلند تیلور


اگر این عشق واقعی است ، هیچ مانعی وجود ندارد که بتواند در راهش بایستد. اگرچه هلند تیلور در ژانویه سال 2020، 77 ساله شد ، او با سارا پلسون بازیگر 45 ساله در  داستان ترسناک آمریکایی آشنا شدند.

 

 

الن دگنرز و پورتیا دی روسی
 


 

پورشا دی راسی از سال ۲۰۰۴ با الن دی جنرس  ، رابطه داشت. در سال ۲۰۰۵ وی همجنس‌گرایی خود را علنی کرد و این دو هنگامی که الن دی‌جنرس با یک حلقه با الماس سه قیراطی از وی خواستگاری کرد نامزد کردند. دی راسی و دی‌جنرس در ۱۶ اوت ۲۰۰۸ در بورلی هیلز با هم ازدواج کردند و او در سپتامبر ۲۰۱۱ موفق به دریافت گرین کارت شد. آیا می دانید الن به دلیل تلاش هایش برای پیشبرد حقوق دگرباش جنسی ، مدال آزادی ریاست جمهوری را بدست آورد؟

 

تراجنسیتی یا ترنس چیست؟

 

 

لنس باس و مایکل تورچین

 

لنس باس (زاده ۱۴ می ۱۹۷۹ میلادی) خواننده و ترانه‌سرای پاپ و بازیگر آمریکایی است. وی بیشتر به خاطر حضور در گروه انسینک به شهرت رسید. وی در سال ۲۰۰۶ در کتاب خود (Out of Sync) همجنس گرا بودنش را اعلام کرد. 
 در سال 2011 ، او شروع به آشنایی با نقاشی به نام مایکل تورچین کرد. سپس سه سال بعد ، آنها در برنامه زنده ازدواج کردند و به اولین زوج همجنسگرا یی تبدیل شدند که در برنامه زنده تلویزیون ازدواج کردند. 

 

تام فورد و ریچارد باکلی

 

از برند شخصی خود گرفته تا کارگردانی ، تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی ، آیا کاری است که تام فورد  نتواند انجام دهد؟ واضح است که او همه این موارد را دارد ، از جمله زندگی عاشقانه مقفاوت. وی از سال 1986 با سردبیر مجله "ریچارد باکلی" در ارتباط است. در سال 2014 ، این دو عهدنامه ای را با هم مبادله کردند.

 

مایکل کورس و لنس لپر


شاید یکی از نمادین ترین زوج های دنیای مد، مایکل کرز و لنس لپر باشند. این دو نفر در سال 2011 خبر جدایی خود را اعلام کردند و سپس فقط چند هفته بعد دوباره نامزد کردند.

 

جیلیان مایکلز و هایدی رودز


جیلیام میشلز را از "جلیان بزرگترین بازنده "و" E "به یاد دارید؟ در حالی که او در آن نمایش حضور داشت ، با هایدی رودز ، مدیر استعدادهایش ملاقات کرد و به او پیشنهاد داد! 

جیلیان مایکلز (متولد ۱۸ فوریه ۱۹۷۴،امریکا) مربی شخصی،بازرگان ،نویسنده و شخصیت تلویزیونی از شهر لس آنجلس است.مایکلز بیشتر برای حضور در برنامه بزرگترین بازنده و برنامه پزشکان شناخته شده است.جیلیان از نظر تمایلات جنسی،دوجنس‌گراست.

 

کریستین استورارت و دایلان میِر

از دیگر زوج های مشهور همجنسگرا، کریستین استورات و دوست دخترش هستند. از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی، استوارت، با یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام استلا مکسول ارتباط داشته و نامزد کرده بوده‌است. کریستین در مصاحبه ای با هارپرز بازار گفته که دستان من برای یافتن دوست مرد هنوز باز است و ادامه می‌دهد که مایلم همه چیز را امتحان کنم. از سال 2019 کریستین استوارت با دختری به نام دایلان مایر در ارتباط است که عکسهای مشترک این دو در صفحه اینستاگرامشان جاکی از جدی بودن رابطه دارد. 

 

 


آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

Mina

1401/08/02

واقعا نفرت انگیزه اول از اینجا شروع میشه بعد فردا میخوان پدوفیلیا و ازدواج با حیوون و اینارو هم عادی کننن به هر حال از نظر اونا عشقه دیگه اگه از سگ ات خوشت اومد یعنی عاشقشی میتونی باهاش ازدواج کنی شاید حتی ازدواج با گلدون تو خونتونم و احساس عشق بهش طبیعی باشه 😂😂آخه بعضیا با درخت هم ازدواج میکنن کارمون به کجا رسیده خداااایااا موندم اونایی که حمایت میکنن خنگن، شستشوی مغزی داده شدن یا چی

هعی

1401/07/02

چرا نظر منو پخش نکردین؟ حوصله نکردم همه متن‌تو بخونم ولی حس کردم مغزتو شستو شو دادن گفتن یکم موضوعو روشن تر کنم هم واسه تو و هم واسه همه کسایی که مث تو فک میکنن: اولا زندگی خودشونه به خودشون مربوطه گناه کردن خودشون عذاب میکشن تو نمیتونی واسه اونا خوب و بدو مشخص کنی چون اگه یچیز از نظر تو بده از نظر یکی دیگه خوبه و دیدگاه ها متفاوتن دوما این موضوع گرایش ها و هویت ها یک موضوعیه که علم تاییدش‌ کرده حالا شما خبر ندارید یا قبول ندارید به کنار... سوما اگه دو نفر بتونن باهم کنار بیان و همدیگرو با همه تفاوت ها دوست داشته باشن.. چرا که نتونن باهم زندگی کنن.. شاید از نظر رابطه جنسی اذیت بشن(واسه اونایی گه همجنسگرا نیستن میگم) ولی چون تونستن باهم کنار بیان و همدیگرو دوست داشته باشن خودش یه دلیلیه که بتونن زندگی خوبی داشته باشن.. حالا بیا فرض کن یکی کاملا هم از نظر اخلاقی شخصیتی یکی رو دوس داره و هم از نظر جنسیتش.. حالا چه مشکلی هست که پا بخوایم دخالت کنیم تو زندگی شون درحالی که شاید روحیه و حال دلشون در کنار هم خوبه و راضی هستن از زندگی که دارن

..

1401/06/23

حوصله نکردم همه متن‌تو بخونم ولی حس کردم مغزتو شستو شو دادن گفتن یکم موضوعو روشن تر کنم هم واسه تو و هم واسه همه کسایی که مث تو فک میکنن: اولا زندگی خودشونه به خودشون مربوطه گناه کردن خودشون عذاب میکشن تو نمیتونی واسه اونا خوب و بدو مشخص کنی چون اگه یچیز از نظر تو بده از نظر یکی دیگه خوبه و دیدگاه ها متفاوتن دوما این موضوع گرایش ها و هویت ها یک موضوعیه که علم تاییدش‌ کرده حالا شما خبر ندارید یا قبول ندارید به کنار... سوما اگه دو نفر بتونن باهم کنار بیان و همدیگرو با همه تفاوت ها دوست داشته باشن.. چرا که نتونن باهم زندگی کنن.. شاید از نظر رابطه جنسی اذیت بشن(واسه اونایی گه همجنسگرا نیستن میگم) ولی چون تونستن باهم کنار بیان و همدیگرو دوست داشته باشن خودش یه دلیلیه که بتونن زندگی خوبی داشته باشن.. حالا بیا فرض کن یکی کاملا هم از نظر اخلاقی شخصیتی یکی رو دوس داره و هم از نظر جنسیتش.. حالا چه مشکلی هست که پا بخوایم دخالت کنیم تو زندگی شون درحالی که شاید روحیه و حال دلشون در کنار هم خوبه و راضی هستن از زندگی که دارن

ل

1401/05/11

حالا فهمیدم که غرب چه قدر حریص و تشنه ی این جور مسائله که پشتیبانی های گزاف مالی و سیاستی از این مسائل میکنه و چه قدر سیاست به خرج دادند برای نابودی خانواده ها ؛ از پورنوگرافی گرفته تا ازدواج سفید و الآن هم جنس بازی ، کمی تفکر و بررسی بکنیم کاملا واضحه که همه ی اینها از پیش برنامه ریزی شده و خب طبیعیه وقتی آدم قید و بندی از لحاظ اخلاقی و انسانی نداشته باشه کارش به اینجا ها هم میکشه ، آدمی که چشمش عادت کرده به دیدن هر چیزی و خودش هم هم زمان با چند نفر در رابطه است به اینجا رسیدنش دور از انتظار نبوده و نیست 😊

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده