مد در عهد کرونایی؛ ماسک های خوش تیپ ها چگونه است؟
جهان مد خیلی سریع خودش را با هر ماجرایی وقف میدهد. مثلا حالا کسانی را تصور کنید که ماسکهای گران قیمت میزنند و آن را با لباسشان هماهنگ میکنند.
به نظر میرسد دنیای مد و فشن ضربه قابل توجهی از پاندمی ویروس کرونا خواهد خورد. بسیاری از فروشگاههای برندهای معروف که پیش از این در چین بسته شده بود، اکنون در دیگر کشورها تعطیل شدهاند،
برند زارا ۳۷۸۵ فروشگاه خود را در سراسر جهان بست.
گوچی نمایشگاه لباس خود در ماه می2021 خود را در سان فرانسیسکو را، به دلیل "عدم اطمینان از جریان ناشی از شیوع coronavirus ، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه" لغو کرد. در 10 مارس ، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، ماركو بیززاری اعلام كرد كه برای کمک به مبارزه با این ویروس ، مبلغ 100000 یورو به طیف وسیعی از بیمارستانهای منطقه Emilia Romagna ایتالیا اهدا خواهد كرد.این خانه طراحی سپس در 12 مارس اعلام کرد شش مکان تولید ایتالیایی خود را تا 20 مارس به عنوان یک اقدام احتیاطی بسته خواهد کرد. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که این کشور در تاریخ 9 مارس در تلاش برای مهار ویروس به بن بست رسید.
از دیگر ضربه های کرونا به صنعت مد میتوان به لغو شدن هفتههای مد در شانگهای و بیجینگ چین و سئول کرهجنوبی اشاره کرد. در هفته مد میلان نیز برند آرمانی تصمیم گرفت برای محافظت از جان افراد، شوی خود را در یک سالن خالی اجرا کند و آن را به صورت زنده از طریق پلتفرمهای آنلاین نمایش دهد.
بسیاری از برند ها در میان طراحیهای امسال خود، استایلهایی به همراه ماسک داشتند. برخی برندها، لباسهایی با تاثیر از خود ویروس داشتند و مدلهایی به نام کرونا ارائه میکردند. بسیاری از سوپر مدلها از جمله کندال جنر، آرایشی کاملا مریض گونه، همراه با عرق و تبدار داشتند تا به دنیا درمورد اتفاق کرونا هشدار بدهند.
مارین سره، طراح یکی از برندهای حاضر در هفته مد پاریس از جمله افرادی است که مدلهای خود را به همراه طیف متنوعی از ماسکهای صورت روانه صحنه کرد و تعدادی از اینفلوئنسرهای حاضر در این رویداد با زدن این ماسکها بر دهان جلوی دوربین خبرنگاران و عکاسان حاضر شدند و برند تولیدکننده آن را تبلیغ کردند.
تعدای از ماسکهای صورت برای مبارزه با کرونا با همکاری کمپانی «Airinum» که در زمینه آلودگی هوا فعالیت میکند، تولید شده است و آنلاین به قروش می رسد. البته یکی از سخنگویان این کمپانی، زمان آغاز این پروژه را بسیار قبلتر از بحران اخیر خواند و گفت جزییات آن به زودی منتشر خواهد شد. چرا که مشکل الودگی هوا پیش از حضور کرونا در جهان بوده، و همین ایده تولید ماسک های لوکس را برای برخی برندها به همراه داشت.
«Airinum» پیش از این نیز گفته بود به دلیل همزمانی رونمایی از این محصولات و شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان با یک جهش در میزان تقاضا مواجه شده است. این ماسکهای خاص قیمتی بین ۶۹ تا ۹۹ دلار دارند و به دلیل حجم سفارش بالا، ظرفیت درخواست برای خرید آن تا ماه آپریل پر شده است.
سره که در سال ۲۰۱۷ برند «Futurewear» خود را تاسیس کرده قبلا در خانهمدهای چون الکساندر مککویین، دیور و بالنسیاگا فعالیت داشته است. او در ماه نوامبر سال گذشته نیز از خط ماسکهای آلودگی هوای خاص خود برای فصل پاییز/زمستان ۲۰۱۹ رو نمایی کرد که فیلترهای آن با همکاری شرکت فرانسوی R-PUR تهیه میشد و قیمت هرکدام از آنها ۵۷۵ دلار بود. هیچکدام از آن محصولات هماکنون موجود نیستند.
ماسک های طراحی شده توسط مارین سره برای کرونا
ماسک های طراحی شده توسط مارین سره برای کرونا
ماسک های کرونایی عجیب در دنیای فشن
ماسک خوش تیپ ها در عهد کرونا
ماسک ضد کرونایی لوئی ویتون
شیک ترین ماسک های کرونا
ماسک های فشن برای جلوگیری از شیوع کرونا
کرونا در دنیای مد
استایل شیک با ماسک
مد در عهد کرونا
تاثیر کرونا در دنیای مد و فشن
ماسک برند گوچی برای جلوگیری از شیوع کرونا
ماسک های ضد کرونایی برای خوش تیپ ها
ماسک ضد کرونایی ست دختر و پسر
زن پنجاه ساله ای که هنرش سنگ و مروارید دوزی است، ماسک های خود و همسرش را تزیین می کند، او می گ.ید حال که مجبود به استفاده از ماسک هستیم، چرا از بهترین شکل آن استفاده نکنیم. او برای تزیین هر ماسک دو روز وقت صرف می کند.