janbebe
سلبریتی هایی که به خدا اعتقاد ندارند؛ لائیک ‌های هالیوود از آنجلینا تا برد پیت

سلبریتی هایی که به خدا اعتقاد ندارند؛ لائیک ‌های هالیوود از آنجلینا تا برد پیت

از زمانی که بشر پیروی از آیین های خود را آغاز کرده است، وجود خدا مورد اختلاف بوده است. ما قصد داریم به شما نشان دهیم که این سوال بسیاری از افراد مشهور مورد علاقه شما را نیز دچار مشکل کرده است.

از زمانی که بشر پیروی از آیین های خود را آغاز کرده است، وجود خدا  مورد اختلاف بوده است. ما قصد داریم به شما نشان دهیم که این سوال بسیاری از  افراد مشهور مورد علاقه شما را نیز دچار مشکل کرده است.

این چهره های مشهوری هستند که صریحاً اعلام کرده اند که به خدا اعتقاد ندارند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از معروف ترین بازیگران هالیوودی است که سال هاست در زمینه بازیگری فعالیت می کند. این بازیگر در سال 1975 در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد. این بازیگر چندین مرتبه به عنوان زیباترین زن و بهترین مادر شناخته شد. آنجلینا جولی در طی سال ها فعالیت خود توانسته جوایز بسیاری را در این زمینه کسب کند. وی در یک خانواده هنری به دنیا آمد و همین امر شرایط ورود آنجلینا جولی را در سن کودکی فراهم نمود. همچنین آنجلینا جولی نیز یک برادر به نام جیمز هیون دارد که وی نیز بازیگر می باشد. این خواهر و برادر با یکدیگر بسیار صمیمی هستند و رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

این بازیگر مشهور هالیوودی در سال 1996 با جان لی میلر ازدواج کرد که این ازدواج در سال 1999 به پایان رسید. وی در سال 2000 با بیلی باب تورنتون ازدواج کرد و این ازدواج نیز سه سال بیشتر پایدار نبود و نهایتا به طلاق منجر شد. این بازیگر خوش چهره در فیلم آقا و خانم اسمیت با برد پیت آشنا شده و با آن پا به یک داستان عاشقانه گذاشت که حاصل آن سه فرزند می باشد. این دو نفر در سال 2016 به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند ولی مدتی پس از آن درخواست طلاق دادند.

آنجلینا جولی در بیانیه ای اعلام کرد که اعتقادی به خدا ندارد ولی می توان در تمامی کارهای خیرخواهانه آن آثاری از وجود خدا را مشاهده کرد. این بازیگر مشهور در زمان زندگی مشترک خود با برد پیت سرپرستی سه کودک را برعهده گرفت. در حال حاضر نیز در هر یک از فعالیت های اجتماعی خیرخواهانه نقشی از این بازیگر وجود دارد. وی به بیش از 30 کشور دنیا سفر کرده و کمک های بسیاری جهت بهبود وضع آن ها انجام داده است. فعالیت های خیرخواهانه آنجلینا جوری به اندازه ای گسترده است که دو سال پیش ملکه بریتانیا به وی لقب دیم به معنای بانو را داده است که این کلمه مترادف واژه شوالیه می باشد. همچنین این ستاره مشهور هالیوودی در کشور افغانستان نیز یک مدرسه دخترانه ساخت که در حال حاضر بسیاری از مهاجرین در آن سکونت می کنند.

 

کیلین مورفی ؛ ستاره سریال پیکی بلایندرز

کیلین مورفی بازیگر سرشناس هالیوودی در سال 1976 در داگلاس جمهوری ایرلند به دنیا آمد. این بازیگر در بسیاری از فیلم های سینمایی حضور پیدا کرده و توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند. مادر کیلین مدرس زبان فرانسه و پدرش بازرس اداره آموزش و پرورش ایرلند بود. مورفی در زمینه موسیقی نیز مهارت کسب کرد و از این رو رویای ستاره راک شدن را نیز در سر داشت. کیلین مورفی کارنامه ای درخشان داشته و در بسیاری از فیلم های معروف هالیوودی نقش آفرینی کرده است. این چهره سرشناس هالیوودی در سال 2004 با ایون مک گینس ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند با نام های مالاکی و آرون می باشد. این خانواده در حال حاضر در شهر لندن زندگی می کنند و اوقات فراغت خود را با خوانندگی و گیتار زدن سپری می نمایند. این بازیگر تمایل کمتری دارد که زندگی خصوصی خود را به نمایش بگذارد و از این رو عکس های کمتری را در صفحه اجتماعی وی مشاهده خواهید کرد.

 

کیلین مورفی که چهره بسیار زیبایی دارد، از طرف طرفدارانش مورد هجوم سوال هایی قرار گرفته که آیا وی عمل جراحی زیبایی انجام داده است. این بازیگر سوال تمامی طرفداران خود را بی جواب گذاشته و به شایعات آن ها هیچ پاسخی نداده است. همچنین این بازیگر کمتر بر روی فرش قرمز رفته و به هیچ وجه اهل حاشیه و یا انتشار عکس های خصوصی خود نیست. کیلین مورفی در لیست بازیگرانی قرار دارد که به خدا اعتقادی ندارد.

 

ایان مک کلن ؛ بازیگر شخصیت گندالف در ارباب حلقه ها

ایان مک کن در سال 1939 در لنکشر انگلستان بدنیا آمد. خانواده ایان مک در پی پیامد جنگ جهانی دوم به شهر ویگان مهاجرت کردند به همین دلیل کن در این شهر بزرگ شد. پدر و مادر ایان مک به دلیل علاقه ای که به نمایش نامه خصوصا شکسپیر داشتند وی را تشویق به بازیگری کردند و همین امر باعث تلاش وی برای حضور در دنیا سینما شد و نهایتا وی در نمایش نامه شکسپیر توانست بازی کند و از این طریق به عرصه سینما و بازیگری راه پیدا کرد. این بازیگر گیاه خوار هم جنس گرا می باشد و پس از حضور در نمایش نامه شکسپیر توانست در فیلم های معروفی بازی نماید. ایان مک در ابتدا به دلیل عقیده هم جنسگرایانه خود بسیار مورد شماتت قرار گرفت ولی با قانونی شدن ازدواج همجنسگرا حساسیت ها از روی آن برداشته شد. ایان مک کلن به گفته خود اعتقادی به خدا ندارد.

 

خاویر باردم

خاویر باردم یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازیگر هالیوودی است که با وجود تابعیت غیرآمریکایی توانسته موفقیت بسیاری را در سینمای هالیوود بدست بیاورد. همکاری خاویر باردم با اصغر فرهادی این بازیگر را بیش از پیش در بین ایرانیان محبوب کرده است. این بازیگر هالیوودی متولد اول مارس 1969 بوده که در جزایر قناری بدنیا آمد. اوبه دلیل چهره خشن، قد بلند و هیکل عضلانی ای که دارد در بسیاری از فیلم های مهم ایفای نقش کرده است.

خاویر باردم در بیانیه ای اعلام کرد که اعتقادی به دین و خدا ندارد. ولی همچنان انسانیت در وجود این بازیگر سرشناس ریشه داشته و از جمله اولین معترضین کشتار رژیم صهیونیستی و لیست سیاه هالیوود می باشد. همچنین این بازیگر در بسیاری از کارهای خیرخواهانه شرکت کرده و از این رو به یکی از محبوب ترین چهره های هالیوودی تبدیل شده است.

 

دانیل دی لوئیس

دانیل دی لوئیس در سال 1957 در لندن پا به عرصه جهان گذاشت. این بازیگر در همان ابتدای زندگی خود در یک خانواده هنری چشم به جهان گشود و از این رو از همان ابتدا خون هنری در رگ های این بازیگر محبوب جریان دارد. سسیل دی لوئیس پدر دانیل دی لوئیس یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شاعران بریتانیایی بود و جیل بالکون مادر وی نیز بازیگری بسیار سرشناس می باشد. مادر جیل بالکون یکی از تهیه کنندگان سرشناس بریتانیایی بوده و چندین استودیو را مدیریت می کرد. این بازیگر با ایزابل آجانی به مدت 6 سال در رابطه بود و در انتها با توافق یکدیگر جدا شدند و نتیجه این رابطه بچه ای با نام گابریل کین دی لوئیس می باشد. دنیل لوئیز در سال 1996 هنگامی که مشغول فعالیت در پروژه اقتباس شده بود که با نویسنده نمایشنامه آرتور میلر آشنا و به وی علاقه مند شد و نتیجه این علاقه مندی به ازدواج منتهی شد. حاصل این ازدواج دو پسر با نام های رونان کال دی لوئیس و کاشل بلیک دی لوئیس است. این بازیگر که تاکنون مخالفی نداشته و کسی از وی احساس نارضایتی نکرده است، به خدا اعتقادی ندارد.

لینکلن، خون به پا خواهد شد و دار و دسته نیویورکی از بهترین فیلم های او هستند.

 

ناتالی دورمر

ناتالی دورمر در سال 1992 در شهر ردینگ، بارکشر انگلستان به دنیا آمد. این بازیگر محبوب و معروف ابتدا کار خود را با حضور در فیلمنامه شکسپیر شروع کرد. این بازیگر معروف و خوش چهره هالیوودی با آنتونی بیرن کارگردان ایرلندی نامزد بوده و سرانجام در سال 2018 از یکدیگر جدا شدند. این هنرپیشه بریتانیایی فعالیت خود را از سال 2005 میلادی کار خود را شروع کرد و اکنون به یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است. دورمر یکی از بی نظیرترین نقش های خود را در فیلم بازی تاج و تخت و در نقش مارجری ایفا کرد و از آن پس طرفداران وی چندین برابر شد. این بازیگر جذاب فمنیست بوده و در حال حاضر ثروت وی به حدود 6 میلیون دلار می رسد. پدر و مادر ناتالی، گری دومر و کلیر ریچاردز چند سال پیش از یکدیگر جدا شدند و ناتالی با مادر، پدر خوانده و خواهرش زندگی می کند. البته این بازیگر یک خواهر با نام سامانتا و یک برادر با نام مارک دارد.

 

ناتالی دورمر فردی بسیار موفق در عرصه بازیگری است که تاکنون توانسته جوایز متعددی را برای خود به ثبت برساند. این بازیگر جذاب بریتانیایی در مورد اعتقاد خود به موضوعات فراطبیعی عنوان کرد: در کل من فرد روشن فکری هستم،  اعتقادی به خدا ندارم و اهمیتی نمی دهم که به وسیله یک روح دیده بشوم.

 

کیرا نایتلی

کیرا کریستینا نایتلی که با نام کیرا نایتلی نیز شناخته می شود، در سال 1985 در بریتانیا بدنیا آمد. با توجه به این که نایتلی در یک خانواده هنری به دنیا آمد، حضور وی در سینما تعجبی ندارد. مادر ناتالی نمایش نامه نویس و پدرش بازیگر است. شما با مشاهده رزومه قوی و ماندگاری این بازیگر می توانید به فعالیت های مختلف آن پی ببرید. کیرا ناتلی در اظهاراتیش اذغان داشت که یک ندانم گرا بوده و در زندگی وی دین نقش خاصی ندارد. این بازیگر معروف و محبوب در زمینه عفو بین الملل فعال بوده و تمامی تلاش خود را در سال 2008 کرد تا باعث ارتقاء فعالیت های حقوق بشرانه این سازمان شود. این بازیگر در سال 2001 با بازیگر هالیوودی به نام دل سینات دوست شد و رابطه آن ها در سال 2003 به پایان رسید. سپس با جیمی دورئان بازیگر و مدلینگ دوست شد و از سال 2005 تا 2010 با هم بازی اش در بازی غرور و تعصب، روپرت فرند وارد رابطه شد. کیرا ناتلی در نهایت در سال 2011 با موسیقی دانی معروف به نام جیمز رایتون ازدواج کرد. این بازیگر سرشناس اکنون صاحب یک دختر به نام ادی می باشد. در حال حاضر این خانواده در لندن سکونت دارند.

 

جودی فاستر

جودی فاستر بازیگر معروف هالیوودی در سال 1962 در شهر لس آنجس ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمد. این بانوی زیبا تهیه کننده، کارگردان و بازیگر آمریکایی است و شهرت بسیاری دارد. وی از سن 3 سالگی با حضور در آگهی بازرگانی در عرصه سینما حضور پیدا کرد. از آن پس تاکنون این بانوی موفق توانسته جوایز بسیاری را کسب کرده و محبوبیت بسیاری را در بین طرفداران خود پیدا کند. پدر فاستر سرهنگ نیروی هوایی بود و پیش از تولد وی از مادرش جدا شد. جودی در سال 1970 با بازی در فیلم تهدید در کوهستان کار خود را به صورت رسمی شروع کرد. جودی فاستر فردی تودار است که تمایل به صحبت در مورد زندگی شخصی ندارد. این بازیگر صاحب دو فرزند پسر است که هویت پدر آن ها توسط فاستر مشخص نشده است. جودی فاستر خدا را باور نداشته و طرفدار هیچ دین و آئینی نیست ولی طبق گفته خود به همه دین ها احترام می گذارد.

 

 

کیانو ریوز؛ جان ویک

کیانو چارلز ریوز در بیروت لبنان و در سال 1964 به دنیا آمد. مادر ریوز اصالتا انگلیسی است و در بیروت با پدر وی کار می کردند و پس از مدتی با یکدیگر ازدواج نمودند ولی پدر کیانو ریوز چندی بعد از تولید وی به جرم فروش مواد مخدر دستگیر و به زندان افتاد و سپس از مادرش جدا شد. وی تا 13 سالگی چیزی در مورد پدرش نمی دانست و در سن 13 سالگی برای اولین و آخرین بار وی را ملاقات نمود. مادر وی بعد از پدرش سه بار دیگر نیز ازدواج کرد که سرانجام هر سه به جدایی منجر گشت. یکی از معروف ترین فیلم هایی که کیانو ریوز در آن ایفای نقش کرده، فیلم مشهور ماتریکس می باشد. کیانو ریوز در سال 1998 با عشقی آتشین با جنیفر سیم ازدواج کرد و یک سال بعد نیز صاحب فرزند شد ولی متاسفانه فرزندش مرده به دنیا آمد و همین امر همسرش جنیفر را در افسردگی شدید قرار داد. کیانو پس از آن تمامی سعی خود را کرد تا همسرش را به زندگی عادی خود بازگرداند ولی در سال 2001 همسرش به صورت ناگهانی در یک تصادف عمرش به پایان رسید و زندگی ریوز به کل از هم پاشید. همچنین بعد از مرگ همسرش عزیزترین عضو خانواده اش یعنی خواهرش که صمیمیت بسیاری با وی داشت به بیماری سرطان مبتلا شد. این بازیگر کمک های بسیاری به بیماران سرطانی کرد و فعالیت های خیرخواهانه ای را در این زمینه انجام داد. خوشبختانه خواهرش پس از مدتی درمان مجدد به زندگی طبیعی خود بازگشت. کیانو ریوز ادعا دارد که اعتقادی به خدا ندارد. این بازیگر یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین چهره های مشهور دنیا به شمار می رود و دلیل آن هم شخصیت خیرخواه و مهربان وی می باشد. این بازیگر که بسیار بخشنده بوده و فعالیت های بشر دوستانه بسیاری را انجام داده است. وی هر ساله بخشی از ثروت خود را در راستای کمک به بی خانمان ها خرج می کند و هیچ گاه صحبتی در مورد این موضوع نکرده است.

در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده، از او پرسیده اند :

= : فکر می کنی وقتی میمیریم چه اتفاقی می افتد ؟

کیانو ریوز : می‌دانم آن‌هایی که ما را دوست‌ دارند دلتنگ‌مان می‌شوند.

 

دنیل کریگ

دنیل کریگ در سال 1968 در انگلیس پا به جهان گذاشت. مادر کریگ هنر تدریس می کرد و پدرش نیز ملوان بود. در سن 4 سالگی پدر و مادر وی از هم جدا شدند. دنیل با مادرش زندگی می کرد و از آن جا که مادرش در زمینه هنر فعالیت می کرد به شهرهای مختلفی نیز سفر نمود و همین زمینه فعالیتش را فراهم آورد. مادرش یکی از بهترین مشوق های وی برای ورود به عرصه بازیگری بود و از این رو به اصرار مادرش وارد نمایش های مدرسه شد. دنیل کریگ یکی از بی نظیرترین کار خود را در قالب جیمز باند به نمایش گذاشت و از آن پس اغلب افراد آن را با این نام می شناسند. این بازیگر هالیوودی در طی سال های فعالیت هنری خود توانسته بسیار موفق و مشهور شود و جایزه های بسیاری را کسب کند. دنیل کریگ در سال 2011 با ریچل وایز که بازیگری معروف است ازدواج کرد و هم اکنون نیز با وی در حال زندگی کردن است. این بازیگر از همسر قبلی خود دختری به نام الا دارد که در حال حاضر با مادرش در لندن زندگی می نمایند. کریگ علاقه زیادی به الا دارد و با وجود این که بسیاری از افراد با بازی وی در نقش جیمز باند مخالفت می کرد، با تشویق دخترش این بازی را قبول نمود. این بازیگر در مورد دخترش نظرات زیادی نمی دهد زیرا معتقد است در این صورت رسانه ها با پیگیری وی باعث آزارش می شوند. دنیل کریگ در بیانیه ای اعلام کرد که اعتقادی به خدا ندارد.

 

 

برد پیت

ویلیام بردلی پیت که معروف به برد پیت است، بازیگری بسیار سرشناس و توانمند است که تاکنون توانسته یک مرتبه برنده جایزه گلدن گلوب و پنج مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار شود. فیلم تلما و لوییز اولین فیلم بردپیت بود که منجر به شناخته شدن این بازیگر در سال 1991 شد. این بازیگر نام آور در سال 1963 متولد گشت و در طول سال های عمر خود توانسته موفقیت های بسیاری را بدست بیاورد. جالب است بدانید که با وجود این که برد پیت در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد و بزرگ شد، ولی خود بیان کرده که اعتقاد چندانی به دین ندارد. این بازیگر مشهور و معروف آمریکایی نزدیک به سه دهه به صورت حرفه ای به بازیگری مشغول شده و در کنار آن به تهیه کنندگی نیز پرداخته است. همچنین این بازیگر هالیوودی دستی در مجسمه سازی نیز دارد.

برد پیت تاکنون توانسته دو مرتبه عنوان جذاب ترین مرد زنده را نصیب خود نماید. این بازیگر در سال 2000 با جنیفر آنیستون بازیگر سریال فرندز ازدواج کرد و پس از مدتی از وی جدا شد و پس از آن در فیلم آقا و خانم اسمیت با آنجلینا جولی آشنا شده و صاحب 3 فرزند شدند و در سال 2012 به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کرده و در سال 2016 برد پیت درخواست طلاق خود را ارائه کرد.

همچنین این بازیگر سرشناس با توجه به این که اذعان داشته که به خدا و دین اعتقادی ندارد، ولی سرپرستی فرزندان بی سرپرست بسیاری را برعهده گرفته و در بسیاری از کارهای از این قبیل شرکت کرده است. این بازیگر فرزندانی را که حامی شده را همانند فرزندان خود می داند.  همچنین هر جا که صحبت از کارهای خیرخواهانه به میان می آید حتما برد پیت نیز در آن حضور دارد. این بازیگر در طی سال های زندگی اش با آنجلینا جولی با یکدیگر در کارهای خیر شرکت می کردند و مشوق یکدیگر بودند.

 

سمیرا سبحان وردی

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

ناشناس

1401/09/22

قطعا کسی که به خداوند اعتقادی ندارد ار فهم پایینی برخوردار است . چون اینقدر شعور و فهمشون نمیکشه که فکر کنن این نظام هستی توسط قدرتی برتر ایجاد شده و این نظم و هماهنگی قطعا خالق قدرتمندی داره. اون اقای هم که فکر میکنه کار اینا درسته از همه اینا تعطیل تره. چون امروز انجمن های ایلومیناتی و شیطان پرستی به راحتی میتونه تو رو به قدرت برسونه

Anna

1401/07/28

چرا یه طوری نوشتی انگار خداناباورا و بی دین ها همه فاسد و بدن و اینها بینشون استثنا خوبن و با وجود همچین اعتقاداتی کارای خوب میکنن؟ ودف آتئیست داریم تا آتئیست همونطور که مسلمون داریم تا مسلمون. آتئیست خوب فقط به خدا و خرافات تو باور نداره ولی به انسانیت، کمک، همدلی و انسان دوستی اعتقاد داره! امان از سایت هایی که توسط یه مشت جهان سومی نوشته شده‌ن. خوبه حداقل دراین دوره مردم مطالعه میکنن و میفهمن کار خیر کردن ربطی به اعتقادات مذهبی طرف نداره

مهدی

1401/05/10

اوففف کلم سوت کشید هر چی هستن مطمئنا کارشون درسته که انقدر مشهور و محبوبن دیگه حتما نههه غلااامممم

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده