ایده خلاقانه برند بتشیوا برای فشن شوی 2021؛ چی میپزی؟
برند لباس زنانه بتشیوا نیز کت واکهای جدید خود را به دلیل باندمی کرونا، با خلاقیت و نوآوری برگزار کرد. فتوشوتهای فشن شوی بتشیوا در حال آشپزی و در کنار وسایل و خوراکیهای آشپزخانه انجام شد.
برند امریکایی بتشیوا برای معرفی کالکشن جدید خود از فضای آشپزخانه استفاده کرده است، مانند بسیاری از برندهای مطرح اروپایی که کت واک ها و فشن شوهای 2020 خود را به دلیل پاندمی کرونا با ایده های خلاقانه ای اجرا کردند. بتشیوا نیز مجموعه جدیدش را با گرفتن فتوشوت هایی از مدلهای خود در آشپزخانه و در حال آشپزی و تهیه غذا به نمایش گذاشت.
هر چند در ابتدا همه گیری ویروس کرونا خطری جدی برای صنعت مد و پوشاک بود، اما بسیاری از برندها مانند بربری، موسکینو و کنزو با ایده های جذابی توانستند نشان بدهند که هر محدودیتی می تواند تبدیل به یک فرصت شود.
برند بتشیوا نیز با خلاقیت توانست برای اولین بار طرح های خود را در آشپزخانه به نمایش بگذارد. لباس های طراحی شده توسط این برند، به طور اغراق آمیزی به زنانگی اشاره دارد، زنان آواز خوان، زنان مادر و همسران شاغل همه باید در این این فشن شو احساس شوند.
این برند کالکشن پیش از پاییز 2021 خود را به زنان واقعی اختصاص داده است.از مدل معروف این برند سوزان بارتش گرفته تا بازیگر محبوب گرچن مول ، که جدیدترین لباس های طراحی شده بتشیوا را در آشپزخانه های خود پوشیده اند.
طراحی برند بتشیوا «هی» و همسرش ، الکسی عکاس مجموعه با گرفتن پرتره ها به اطراف نیویورک سفر کردند ، در مورد دستور غذاهابا زنان صحبت کردند و غذاهای مختلف را تست کردند. نتایج سال آینده در یک کتاب آشپزی منتشر می شود. هی می گوید: "دیدن نحوه پوشیدن لباس ها توسط دیگران بسیار مهم است".
لباسهای برند بتشیوا در این کالکشن از پارچه های طرحدار و رنگی بیشتر استفاده کرده است. بسیاری از طرح ها الهام گرفته از مد دهه هشتاد میلادی، یقه های و لبه های چین دار را به طور اغراقی آمیزی استفاده کرده است. گلدوزی، چین، قلاب بافی و رافل از نقاط مشترک این مجموعه هستند.
کالکشن ردی تو ویر پیش از پاییز 2021 برند بتشیوا