خلاقیت شگفتانگیز برند موسکینو در دنیای مُد
فشنشوی بهار/ تابستان ۲۰۲۱ برند موسکینو با نوآوری خاص مدیر خلاقیت این برند یعنی جرمی اسکات برگزار شد، در این شوی خاص برند موسکینو به جای مدلهای واقعی، لباسهای طراحی شده بر تن عروسکها به نمایش درآمد.
فشنشوی بهار ۲۰۲۱ ردیتوور (ready-to-wear) برند موسکینو با نوآوری خاص مدیر خلاقیت این برند یعنی جرمی اسکات برگزار شد، در این شوی خاص برند موسکینو به جای مدلهای واقعی، لباسهای طراحی شده بر تن عروسکها به نمایش درآمد. این عروسکها با نخهایی از سوی عروسکگردانان همچون یک فشنشوی واقعی در میان تماشاچیانی از جنس خود راه رفتند و لباسهای خود را نشان دادند.
عروسکهای خیمه شب بازی با لباسهای داخل و بیرون، جایگزین مدلهای انسانی در نمایشگاه لباس زنانه بهار/تابستان 2021 مارك ایتالیایی موسکینو Moschino ظاهر شدند كه هدف آن نشان دادن جهانی درهم برهم و وارونه بود.
جرمی اسکات مدیر خلاقیت برند ایتالیایی موسکینو توانست در این فشن شوی خلاقانه علاوه بر نمایش طرحهای این برند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانع از شیوع ویروس کرونا شود.
اسکات تمامی 40 لباس طراحی شده را در سایزهای کوچک و عروسکی ارائه کرد که عمدتا شامل لباس های مجلل و مجلسی از قبیل ژاکارد طلایی و تور رنگ پاستلی بود.
فشن شوی ردی تو ویر چیست؟
مُوسکینو برندی است که همیشه عجیب و غریبترین و در عین حال کاریزماتیکترین مدلها را طراحی میکند. شاید برخی از لباس یا اکسسوریهای طراحی شده توسط برند موسکینو قابل پوشیدن نباشد و طرفداران آن افرادی با سلیقه و استایل خاصی باشند یا گاهی طراح مُوسکینو با توانایی و خلاقیت خاص و دیزاینهای آوانگارد، قصد دارد با زبان هنر و مد پیامی را به مخاطب منتقل کند. علاوه بر آن سالانه فشن شوهایی را رردیتوور (ready-to-wear) به معنی آماده پوشیدن را برگزار میکند،
اسکات همچنین تماشاگران ردیف اول این فشن شو را به صورت عروسکهایی از حمله ادوارد انینفول و آنا وینتور( سردبیران مجله ووگ) و کارلین سرف دو دودزیل ، آرایشگر فرانسوی ، خلق کرد. تماشاگران مانند شوی واقعی در دو طرف راهرویی باریک و کرم رنگ چیده شده بودند، اسکات به حدی به تمام جزئیات دقت کرده بود که حتی لوستر پر زذق و برق و تابلوی نقاشی روی دیوار این شوی عروسکی بسیار واقعی جلوه میکرد.
مختصری درباره برند موسکینو
این برند ایتالیایی در سال ۱۹۸۳ توسط فرانکو موسکینو تأسیس شد که خود اولین طراح برندش بود، پس از وی دستیارش روزلا جاردینی تا سال 2013 مدیر طراحی این برند را بر عهده داشت و سپس جرمی اسکات مدیر خلاقیت این برند خاص شد. در تمام این سالها برند موسکینو خط اصلی خود یعنی خاص و متفاوت بودن را حفظ کرده است، بسیاری موسکینو را به عنوان سرکش ترین و کاریزماتیک ترین برند دنیای مد میشناسند. شرکت موسکینو دارای شبکهای از ۱۵۰ فروشگاه در سراسر جهان است.
در این زمینه بخوانید:
طرح فرش ایرانی بر روی برندهای لباس جهانی
نمایش مد با لباسهای فراموش شده در خشکشویی
غیر معمولترین زنان در صتعت مد جهان