janbebe
معرفی بازی‌ های موبایلی که ارز دیجیتال واقعی جایزه می‌ دهند

معرفی بازی‌ های موبایلی که ارز دیجیتال واقعی جایزه می‌ دهند

این ایده اولین‌بار به ذهن چه کسی رسید نمی‌دانم اما واقعا ایده قشنگی است به ویژه برای آن‌هایی که می‌خواهند گیمینگ را شغل خود کنند و از طریق آن کسب درآمد داشته باشند.

خوب در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بازی‌های موبایلی بپردازیم که در ازای بازی به شما پول واقعی می‌دهند! بازی اندروید ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی این روزها بسیار سر زبان‌ها افتاده است چرا که می‌تواند رویای گیمرها را به واقعیت بدل کند. پس بیایید ببینیم قضیه از چه قرار است و چه بازی‌هایی این شکلی هستند. انتهای این مطلب به نظرات شما کاربران و تجربه‌هایی که داشته‌اید اختصاص داده شده است؛ آن جا منتظرتان هستیم، با بخارمگ همراه باشید.

بازی های موبایل با جایزه ارز دیجیتال

شاید ظاهر بازی‌ها غلط‌انداز باشد اما این موضوع که می‌توانید کسب درآمد از بازی موبایل داشته باشید واقعیت دارد. یعنی در ازای بازی به شما پاداش می‌دهند که می‌توانید آن را به پول واقعی تبدیل کنید. البته باید حواس‌تان باشد که فریب هر تبلیغاتی را نخورید. بسیاری از بازی‌های کلاه‌بردار وجود دارند که صرفا شما را آزار می‌دهند، وقت‌تان را هدر می‌دهند و در آخر نیز خبری از جایزه و پول نخواهد بود. بنابراین هوشیار باشید و بازی‌های معتبر را نصب و بازی کنید. بازی‌هایی که در فهرست زیر آورده شده‌اند بازی‌های پیشنهادی CoinMarketCap هستند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

Axie Infinity

Axie Infinity یک بازی اندروید ارز دیجیتال آنلاین است که برای نخستین‌بار در سال 2018 منتشر شد و توانست کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. شمار بازیکنان Axie Infinity در زمان همه‌گیری کرونا افزایش پیدا کرد و این بازی شهرت زیادی در زمینه کسب درآمد از بازی موبایل به دست آورد. بازی Axie Infinity یک بازی آنلاین ساخته شده توسط Sky Mavis ویتنامی ‌است و ساز و کارش بر محور PvP می‌چرخد. البته شما قادر هستید تا این بازی را به صورت تک‌نفره هم انجام دهید. قانون اصلی ورود به بازی خرید یکی از سه حالت موجود در آن است؛ به عبارت دیگر برای این که بتوانید از این بازی، ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی‌ها را استخراج و به حساب بانکی خود منتقل کنید می‌بایست ابتدا یکی از پلان‌های موجود را خریداری کنید.

ارز دیجیتالی که در این بازی به شما به عنوان پاداش داده می‌شود ارز محبوب و معروف اتریوم (ETH) است و شما قادر خواهید بود تا در هر بازه 14 روزه این ارز را نقد کنید. روند بازی نیز به این صورت است که باید تلاش کنید تا انواع و اقسام هیولاها را جمع‌آوری کنید و به پرورش و ازدیاد آن‌ها بپردازید. سپس با این ارتش به سراغ بازیکن‌های دیگر بروید. جالب است بدانید که گرچه Axie Infinity ساختارشکنی خاصی نکرده است و با ارائه یک بازی روان و مرسوم سعی در جذب مخاطب داشته است، باید گفت که بازی توانست در این امر موفقیت‌های لازم را کسب کند. از زمان شروع شیوع کرونا در جهان، افراد زیادی کسب‌وکار خود را از دست دادند و مجبور به مهاجرت به فضای مجازی شدند.

این طور ادعا می‌شود که Axie Infinity توانسته است زندگی افراد زیادی را متحول کند و درآمد معیشت آن‌ها را از طریق همین بازی تامین کند. Axie Infinity یک بازی موبایل کریپتو است که به عنوان محبوب‌ترین بازی Play2earn یا همان «بازی برای کسب درآمد» در فلیپین شناخته می‌شود و این اواخر نیز درآمد حاصل شده از این بازی مشمول مالیات در این کشور شده است اما شما نگران نباشید. اگر دوست دارید به رویای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل جامه عمل بپوشانید این بازی بهترین پیشنهاد برای شما است. Axie Infinity برای ویندوز، مک ‌او اس، اندروید و IOS در دسترس است.

Reward Hunters

یکی دیگر از بازی های کریپتویی اندروید و IOS که محبوبیت بالایی در این زمینه دارد بازی Reward Hunters است که سبکی جهان‌باز، بتل رویال و حال‌وهوای قرون وسطایی دارد. فقط کافی است بازی را نصب کنید و از بین آواتارهای متعددی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید. سپس قادر هستید تا وارد یکی از حالت‌های مختلف بازی از جمله حالت PvP و حالت هشت نفره شوید و از بازی لذت ببرید. روند کلی بازی دقیقا شبیه بازی‌های بتل رویال دیگر است. Reward Hunters یک بازی MMORPG به شمار می‌آید و در آن باید تلاش کنید تا زنده بمانید. واضح است که زنده ماندن همان معنی برنده شدن را می‌دهد و جایزه شما نیز ارزی به نام بایننس‌کوین یا همان BNB خواهد بود که یکی از ارزهای دیجیتال مهم در کریپتوکارنسی است.

Farmers World

هر آن چه که لازم است تا از این بازی بدانید در دو کلمه خلاصه می‌کنیم: Farmers World! نام بازی به خوبی برملاکننده هویت و مشخصات آن است. در Farmers World باید داس و تیشه خود را بردارید و زمین کشاورزی خودتان را روز‌به‌روز پررونق‌تر کنید. با استفاده از ابزارها، منابع و زمین‌های مختلفی که وجود دارد محصولات خود را بکارید و در موعد مقرر برداشت کنید اما یک اضطراب و نگرانی جدی برای شما وجود دارد.

ما معمولا حمله و جنگ را در جا و مکان خود دیده‌ایم اما در Farmers World زمین کشاورزی شما، میدان جنگ برای شما است! باید مواظب دیگر کشاورزها باشید. به طور مشابه اگر خواستید لا‌به‌لای کشاورزی به بازیکنان دیگر حمله کنید تعلل نکنید؛ این کار جوایز خوبی را نصیب شما خواهد کرد. Farmers World بر اساس شبکه WAX ساخته شده است و اخیرا رشد چشم‌گیری داشت. بنابراین در جالب و سرگرم‌کننده بودن بازی شکی نیست که هیچ، بلکه می‌توانید روی کسب درآمد از بازی موبایل Farmers World حساب ویژه‌ای باز کنید. امیدوارم بتوانید به خوبی از زمین کشاورزی خود محافظت کنید.

Monsta Infinite

یک بی‌نهایت دیگر این جا است! بازی اندروید ارز دیجیتال Monsta Infinite مبتنی بر پرورش هیولاها یا به قول خود بازی Monsta است. شما باید این هیولاها را قدرتمندتر از قبل کنید تا بتوانید به بردن آن‌ها دل ببندید. هر مونستا قابلیت‌هایی برای خود دارد: شش کارت مهارت ویژه، دو کارت دفاع و دو کارت حمله. بازی Monsta Infinite جزو بازی‌های Play2earn است که گفته می‌شود پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به بازی اول در کشور فیلیپین دارد اما این سوال ایجاد می‌شود که چه فصل‌های مشترکی بین مردم فیلیپین و سایر مردم دنیا وجود دارد؟ شاید بقیه این بازی را دوست نداشته باشند؟

کسب درآمد از بازی موبایل همیشه جذاب بوده است و گاهی افراد صرفا همین موضوع را مهم دانسته‌اند و از جذابیت‌های بازی صرف نظر کرده‌اند. با این حال چون بازی Monsta Infinite از نظر فنی و سرگرمی ‌مناسب تلقی شده است و گفته می‌شود قرار است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند می‌توانیم این طور ادعا کنیم که Monsta Infinite نه تنها یک بازی موبایل مستقل به شمار می‌آید بلکه در کنار آن، جوایز نقدی واقعی هدیه می‌دهد که دیگر جای تردید برای هیچ کس باقی نمی‌گذارد؛ چه فیلیپینی و چه ایرانی!

Binemon

Binemon هم شباهت زیادی به Monsta Infinite، Axie Infinity و خیلی از بازی‌های Play to earn دارد. در این بازی نیز باید یک سری کاراکتر (در این بازی حیوانات خانگی) را بسازید و پرورش دهید سپس به کمک آن‌ها به سراغ بازیکن‌های دیگر بروید. اگر بتوانید برنده شوید جایزه واقعی دریافت خواهید کرد. مطمئن باشید Binemon از جمله بازی های کریپتویی اندروید است که از بازی کردن آن اذیت نخواهید شد! واقعیتی که وجود دارد این است که بعضی از بازی‌های «بازی برای کسب درآمد» بعد از برهه‌ای شما را روی دور باخت می‌اندازند و اعصاب‌تان را خرد می‌کنند (جایزه و پاداش ندادن‌شان که جای خود دارد!). این طور می‌شود که بسیاری، بازی‌ها را از روی موبایل پاک می‌کنند و آن کمپانی‌ها با شکست مواجه می‌شوند.

بر خلاف چنین بازی‌های اعصاب‌خردکنی Binemon لذت‌بخش است و بازیکنان در آن بر اساس تلاش و مهارتی که به خرج داده‌اند جایزه می‌گیرند. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران در پلتفرم بمانند و موجب پیشرفت آن شوند. این موضوع را می‌توان از تجزیه و تحلیل بخش‌های مختف بازی متوجه شد. Binemon بخش‌های فوق‌العاده جالبی برای شما فراهم کرده است که از بازی کردن آن‌ها سیر نخواهید شد. حتی گاهی فراموش خواهید کرد که هدف شما کسب درآمد ارزی است نه محو شدن در یک قلعه که تلاش می‌کنید به آن یورش ببرید. برای خیلی از بازی‌ها از این لفظ استفاده می‌کنیم که «می‌توان در کنار کسب درآمد، بازی کرد» اما برای بازی Binemon باید همین جمله را عکس کرد!

Devikins

بازی Devikins از دیگر بازی‌های کسب درآمد ارز دیجیتال به شمار می‌آید که از قافله جا نمانده است و مانند بسیاری دیگر از بازی‌ها بر اساس جمع‌آوری شخصیت‌ها و کارآمدتر کردن آن‌ها فعالیت می‌کند. در واقع هر کسی که فهرست قدرتمندتری داشته باشد احتمال برنده شدن او بیشتر می‌شود و از این طریق می‌تواند پاداش خوبی بگیرد. با بیان این توضیحات احتمالا حدس می‌زنید که Devikins چه سبکی داشته باشد؛ بازی در سبک RPG است که بازیکنان در آن نوبتی و به صورت چرخشی بازی خواهند کرد چیزی که من به شخصه از آن بسیار لذت می‌برم و فکر می‌کنم بازی هوشمندانه توام با صبر را به بازیکن آموزش می‌دهد اما گاهی ممکن است از شدت هیجان آرزو کنید که کاش هیچ وقت نوبتی در کار نبود و شما سریع‌تر حرکت خود را انجام می‌دادید چرا که بردن حریف از هر چیزی به شما نزدیک‌تر است. Devikins را بازی کنید و در کنار سرگرمی‌هایی که برای شما فراهم کرده است، درآمدی برای خود رقم بزنید.

Plant vs Undead

از شیطنت Plant vs Undead در نام‌گذاری بازی که بگذریم باید اعتراف کنیم که با یک بازی بسیار خوب روبه‌رو هستیم چرا که موفقیت‌های زیادی را در کشورهای مختلف از جمله برزیل کسب کرده است و ویژگی‌هایی دارد که کاربران آن‌ها را می‌پسندند؛ به عنوان مثال بازی کاملا رایگان است و برای شرکت در مسابقات حتی یک دلار (همان یک قرون خودمان) هم نخواهید پرداخت. شما باشید چه کار می‌کنید؟ Plant vs Undead را بازی نمی‌کنید؟ یک بازی قابل قبول که به شما امکان می‌دهد تا با تلاش و به چالش کشیدن مهارت‌هایتان بتوانید درآمدی برای خود دست و پا کنید. راستی کسی می‌داند چرا Plant vs Undead نام‌گذاری شیطنت‌آمیزی دارد؟

Realm

از ایده بازی‌های قبلی خسته شده‌اید؟ درست است که با کمی ‌تغییر در ایده تکراری می‌توان بازی سرگرم‌کننده‌ای ساخت اما اگر ایده اصلی بازی‌های قبلی را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که همگی از یک فکر تبعیت می‌کنند؛ جمع‌آوری شخصیت‌ها و مبارزه با بازیکنان دیگر. بازی Realm دست رد به سینه این ایده زده و به سمت هنر و موسیقی رفته است. بازی اندروید ارز دیجیتال Realm بر مبنای ترکیب المان‌ها کار می‌کند که از این آمیختن‌ها به آثار هنری دست پیدا می‌کنید که جوایز شما هستند. برای بازی کردن و کسب درآمد، انتخاب‌های زیادی ندارید؛ اگر از سبک RPG یا سبک بازی‌های قبلی خوشتان نیامد اما فکر می‌کنید با Realm ارتباط برقرار می‌کنید پس معطل نکنید و آن را دانلود کنید. بازی کردن Realm مثل این می‌ماند که تابلوی نقاشی خود را بفروشید و درآمد حاصل از آن را به دست آورید.

سخن پایانی

بازی‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم بازی‌هایی هستند که در ازای بازی و دریافت امتیاز بیشتر، ارز دیجیتال یا همان رمزارز به شما می‌دهند. اگر با دنیای کریپتوکارنسی آشنا باشید می‌دانید که دنیای آینده به سمت دیجیتالی شدن می‌رود و رمزارزها نقش اصلی را در آن بازی خواهند کرد. بنابراین کسب درآمد آن هم به صورت ارز دیجیتال نه تنها وقت تلف کردن نیست بلکه بسیار توصیه شده است. بد نیست دوباره سری به فهرست بالا بزنید و حداقل یکی از بازی‌ها را انتخاب و دانلود کنید. اگر قبلا تجربه بازی چنین گیم‌هایی را داشتید در بخش کامنت‌ها آن را معرفی کنید تا سایر کاربران نیز از آن استفاده کنند.

 

منبع: پارسی گیم

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده