janbebe
فرزاد فرزین از خوانندگی تا ایفای نقش «پارسا» در سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین از خوانندگی تا ایفای نقش «پارسا» در سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر ایرانی است، فرزاد فرزین در دنیای بازیگری با سریال مانکن درخشید و اکنون ایفاگر نقش پارسا در نمایش خانگی ملکه گدایان است، بیوگرافی کامل فرزاد فرزین را در ادامه بخوانید.

«فرزاد فرزین» متولد سوم  تیر ماه سال۱۳۶۰ در تهران است. او در خانواده‌ای چشم به دنیا گشود که پدرش مشاور وزیر راه و ترابری بوده و  مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک تهران بوده است و در حال حاضر هر دو  بازنشسته هستند. او یک خواهر نیز دارد و در واقع تک پسر خانواده می‌باشد.

هوش موسیقیایی‌ فرزاد فرزین:

«فرزاد فرزین» در مورد استعداد موسیقیایی‌اش این‌گونه می‌گوید: «دو سه ساله بودم که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می‌رفت، کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی‌دادند من دست به کیبورد بزنم؛ چون کوچک و خراب کار بودم. اما پدر و مادرم کم‌کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم.»

 

فرزاد فرزین و تحصیلات:

«فرزاد فرزین» در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس‌های آواز شرکت کرده است.

 

شهرت در خوانندگی:

«فرزاد فرزین» بیشتر شهرتش برای خوانندگی است. اوخوانندهٔ معروف موسیقی پاپ است. «فرزاد فرزین» به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگ‌سازی و تنظیم هم کرده‌است. «فرزاد فرزین» به خاطر خوانندگی‌اش، محبوبیتی بین مردم پیدا کرد و توانست بازیگر هم شود که البته در این رشته هنر نیز موفق هم شد.

 

شروع موسیقی حرفه‌ای:

«فرزاد فرزین» موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» آغاز کرد؛ اما به دلایل شخصی گروه را ترک کرد و  روی آلبوم اول خود یعنی «شراره» کارش را شروع کرد. تدارک «شراره» سه سال طول کشید و سرانجام آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگ‌سازی قطعه‌های «شراره» بر عهدهٔ «فرزادفرزین»، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و «ارژنگ حقانی» آن را تنظیم کرده بود.
فرزاد فرزین کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد.
 پس از «شراره»، «فرزاد فرزین» کار بر آلبوم دوم خود یعنی «تعقیب» را با تنظیم دوبارهٔ آهنگ‌های غیررسمی خود آغاز کرد که متأسفانه  به‌طور غیررسمی منتشر شد. پس از این مسئله «فرزاد فرزین»  تیم جدیدی از آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده‌ها را انتخاب کرد تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند. دومین آلبوم رسمی او با نام« شوک» در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش، با فروش بیش از ۱۴۰٬۰۰۰ نسخه، در رتبهٔ پنجم قرار گرفت.
«فرزاد فرزین» پس از موفقیت آلبوم« شوک»، شروع به اجرای کنسرت‌هایی در سراسر کشور کرد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به شهرهای تهران، کرج و کیش اشاره کرد. آلبومی که «فرزاد فرزین» پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. «شانس» سومین آلبوم رسمی«فرزاد فرزین» بود که در  اسفند ماه ۱۳۸۸ عرضه شد.

 

 

«فرزاد فرزین» در عرصه بین‌الملل:

«فرزاد فرزین» که به نمایندگی از ایران در Art-Football شرکت کرده بود، پس از اجرای موفق خود و گروهش، در مراسم اختتامیهٔ این جشنواره جایزهٔ اجرای بهترین قطعهٔ موسیقی را برای قطعهٔ «با تو» از آن خود کرد.
«فرزاد فرزین» دقایقی پس از دریافت لوح تقدیر بهترین اجرای زنده، در گفت‌وگویی کوتاه با «موسیقی ما» گفت:
«خوشحالم که حاصل تلاش‌های چند ماههٔ ما بالاخره به نتیجه نشست و توانستیم برای اولین بار نام «ایران» را در یک فستیوال معتبر در بین برنده‌های اصلی بیاوریم.»

 

معروف‌ترین کنسرت های «فرزاد فرزین»:

«فرزاد فرزین » برای کنسرت‌های خود، گروه کارگردانی قدرت‌مندی به سرپرستی و کارگردانی «کیوان ملک مطیعی» دارد که ایشان از ابتدا تا حال حاضر کارگردانی کنسرت‌های ویژهٔ «فرزادفرزین» در شهر تهران را بر عهده داشته است.
کنسرت ماسک:
«فرزاد فرزین» در کنسرت آبان ماه سال ۱۳۹۱  با ماسکی بر صورتش روی سن آمد و پس از لحظاتی ماسک را از صورتش برداشت و برنامه‌اش را اجرا کرد که این اتفاق بازتاب‌های فراوانی را در میان اهالی موسیقی در پی داشت. کارگردان هنری این کنسرت «کیوان ملک مطیعی» بود و «صابر احدی» نیز کارگردانی آن را بر عهده داشته‌است. این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا شد.
کنسرت شوک:
 کنسرت «شوک» «فرزاد فرزین» در هفدهم مهرماه ۱۳۹۴ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به کارگردانی صحنه «کیوان ملک مطیعی» برگزار شد. کارگردانی هنری این مجموعه توسط برادران بوشهری به تصویر کشیده شده‌است.

کنسرت در سال ۱۴۱۰:
 این کنسرت« فرزاد فرزین» هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۹۵ برگزار شد که در میان مخاطبان و اهالی موسیقی سر و صدای زیادی را به پا کرد. در این کنسرت دکور بسیار زیبایی در صحنه طراحی شده بود که تداعی‌گر سفر در زمان بوده و تمامی اعضای گروه از جمله خود «فرزاد فرزین» هم گریم شده و با گریم‌های نسبتاً سنگین خود به اجرای قطعات موسیقی پرداختند. همچنین به دلیل استقبال قابل توجه مردم، این کنسرت بارها تمدید و اجرا شد.

اولین کنسرت 3D Mapping ایران و خاورمیانه:
 این کنسرت را «فرزاد فرزین» این‌گونه معرفی کرد: «نخستین کنسرت 3D MAPPING ایران و خاورمیانه». «فرزاد فرزین» این کنسرت را سال ۱۳۹۲، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد. این کنسرت با دکوری عظیم و باشکوه به شکل مکعب‌های بزرگ روی هم اجرا شد.

کنسرت در سالن Dolby Theatre:
«فرزاد فرزین» در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ مطابق با ۲۷ ژانویه در سالن Dolby Theatre در لس آنجلس به روی صحنه رفت. تمام بلیت‌های این کنسرت به فروش رفت و با استقبال باشکوه مخاطبان این خواننده در لس‌آنجلس مواجه شد. کنسرت «فرزاد فرزین» در میان ۹ رویداد برتر سالن «دالبی تئاتر» لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

 

«فرزاد فرزین» و شروع حرفه بازیگری:

فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۵ در فیلم سینمایی «پسران آجری» ساخته‌ی «مجید قاری‌زاده» حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را بر عهده داشت .این فیلم اولین تجربه بازیگری «فرزاد فرزین» بود.  
 همچنین او در تله‌فیلمی به نام «دنیای محبوب» ساخته «ارسلان میرحسینی» نیز نقشی داشته‌است.  
دومین کار سینمایی «فرزاد فرزین» بازی در فیلم «کنسرت روی آب» ساخته «جهانگیر جهانگیری» در سال۱۳۸۹ بود. 
سومین کار سینمایی «فرزاد فرزین» در سال۱۳۹۱ بازی در فیلم «سگ‌های پوشالی» بود که این فیلم  اولین ساخته سینمایی «رضا توکلی» می‌باشد.  «فرزاد فرزین» در این فیلم با بازیگرانی مانند «لیلا اوتادی» و «نیما شاهرخ شاهی» هم‌بازی بوده‌است.

«فرزاد فرزین» در مورد این فیلم می‌گوید: 
فیلم سینمایی «سگ‌های پوشالی» سومین تجربه بازیگری و البته اولین تجربه‌ی حرفه‌ای من است.
 نقش‌هایی که در دو فیلم قبلی خود داشتم تا حدی مربوط به موسیقی بود. به طور مثال در فیلم سینمایی «پسران آجری» ساخته «مجید قاری‌زاده» نقش یک پسر سرراهی را بازی می‌کردم که در مرکز بی‌سرپناهان بزرگ شده بود و به نوعی هم با موسیقی سر و کار داشت.
 فیلم بعدی ساخته مرحوم «جهانگیری» بود که باز مربوط به موسیقی می‌شد؛ اما این فیلم اصلاً ارتباطی با موسیقی ندارد. یک ژانر جنایی است و من با توجه به پیشنهادی که شد برای این‌که خود را در بازیگری سینما به صورت حرفه‌ای محک بزنم، این کار را قبول کردم.
در این فیلم نقشم خیلی بلند نیست؛ اما راحت هم نبود و سختی‌های خاص خود را داشت؛ اما من با کمک‌های «رضا توکلی» کارگردان و بازیگر خوب سینمای ایران، تمام تلاشم را برای بازی در این فیلم کردم و به عنوان اولین تجربه کاملاً حرفه‌ای و سینمایی خودم راضی هستم.

 

ساخت تیتراژ: 

«فرزاد فرزین»  برای تیتراژ آخر فیلم «سوپر استار» به کارگردانی «تهمینه میلانی» نیز آهنگ ساخته‌ است.
هم‌چنین او موسیقی میانی تله فیلم «سه خط موازی» را به کارگردانی «محسن افشانی» اجرا کرده‌است و در سال ۱۳۹۲ تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» را اجرا کرد. 

 

فرزاد فرزین» و سریال‌های شبکه خانگی:

«فرزاد فرزین» در سال ۱۳۹۵ در سریال «عاشقانه» به کارگردانی «منوچهر هادی»  در دو نقش بازی کرده‌است. در این سریال با بازیگرانی چون «محمدرضا گلزار» و «مهناز افشار» هم‌بازی بوده است. «فرزاد فرزین» تیتراژ ابتدایی این سریال را به همراه سه تک ترک دیگر اجرا کرده‌است. آهنگ «عاشقانه» فرزاد فرزین در این سریال بسیار معروف شد.

«فرزاد فرزین» در سال ۱۳۹۸ در ادامه‌ی حرفه بازیگری این بار در سریال «مانکن» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» مقابل دوربین رفت. او در این سریال به عنوان خواننده‌ی تیتراژ و بازیگر ایفای نقش کرده‌است. او در سریال « مانکن» نقش «بهرام» را بازی کرد.
«فرزاد فرزین» در مورد سریال «مانکن» این‌گونه می‌گوید:
«بهرام» هندونه در بسته که باز کردنش چالش بزرگی بود؛ ولی با اعتماد به «حسین سهیلی‌زاده» عزیز و تشویق‌های «امین محمودی» و اطرافیان، رفتم تو دلش. کم‌کم باهاش رفیق شدم و گذاشتم با «فرزاد» یکی بشه. ببخشید گفتناش الکی و واقعی، قاطی کردناش، مهربون شدناش و عاشقیاش، لات بازی‌ها و مرام داشتناش، برام دوست داشتنی شد و از ته ته قلبم خوشحالم که می‌بینم امروز شما هم دوستش دارید‌. از تمامی کسانی که در به وجود آوردن این کاراکتر به یادماندنی در سریال «مانکن» به من کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم شما هم از نتیجه‌اش راضی باشید ،اگر هم نه که دیگه ببخشید.

فرزاد فرزین و ملکه گدایان

«فرزاد فرزین» در سال ۱۳۹۹ در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» جلوی دوربین رفت و در نقش «پارسا» در این مجموعه ایفای نقش کرده است.
یکی از نکات بسیار جالب این سریال حضور «فرزاد فرزین»است که همواره کاراکترهای طنز و کمدی جالبی را در این سال‌ها از خود به جا گذاشته است.
«فرزادفرزین» به دلیل تقارن و هم‌زمان‌ شدن فیلم‌برداری «ملکه گدایان»، قید فصل دوم سریال «عاشقانه» را زد و با انصراف از«عاشقانه ۲» اهمیت «ملکه گدایان» را چند برابر کرده است. نکته دوم، بازی «فرزاد فرزین » مقابل «باران کوثری » است که برای نخستین بار اتفاق می‌‌افتد و این نیز در نوع خود بسیار جالب می‌تواند باشد.
آهنگ تیتراژ سریال «ملکه گدایان» را «فرزاد فرزین» خوانده و «مسعود سخاوت دوست» نیز موسیقی متن این سریال را کار کرده است.

 

 

مرتضی نظامی

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده