janbebe
10 یوتیوبر ثروتمند در سال 2020 چه کسانی هستند و چگونه به این ثروت رسیدند

10 یوتیوبر ثروتمند در سال 2020 چه کسانی هستند و چگونه به این ثروت رسیدند

آیا قبلا چیزی از کسب درآمد از طریق یوتیوب یا یوتیوبر بودن شنیده‌اید؟ برای شناخت راه‌های درآمدزایی از طریق یوتیوب و ده یوتیوبر ثروتمند جهان در ادامه این مطلب از بخارمگ با ما همراه باشید.

YouTube با شروع به کسب درآمد از طریق آپلود فیلم ها در سال 2008 ، جهان را تغییر داد و یک روند جدید از کسب درآمد شغل های مجازی را آغاز کرد. خلاقانی که پیش از آن بستری برای نمایش استعداهایشان نداشتند حال می توانند درکنار دیده شدن به ثروت هم برسند.

با بزرگ شدن سایت ، تبلیغ کنندگان توجه کردند و کسانی که دارای دنبال کننده های کلان هستند ، پیشنهادات پرسود دریافت می کنند. اکنون ، یوتیوبر بودن یک کار رویایی است. ساختن یک فیلم تقریباً در مورد هر کاری ممکن است و اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد و شانس در کنار شما باشد ، می‌توانید با ارسال ویدیو ، درآمد کسب کنید.

اما یوتیوبر هایی که میلیون ها مشترک دارند و میلیارد ها لایک دارند فقط درآمد ندارند. آنها در حال ساختن یک  امپراتوری هستند. این یوتیوبرها طرفداران وفادار بسیاری را پرورش داده اند که می توانند به هر طریقی از طریق آنها کسب درآمد داشته باشند. و در صورت تمایل می توانند فردا کانال خود را خاموش کرده و بقیه عمر خود را با تجملات زندگی کنند.

اگرچه به نظر می رسد این شغل گذرا باشد و نمی‌تواند شغلی ماندگار باشد اما باید بدانید یوتیوب 5 میلیارد ساعت تماشای ویدیوی روزانه دارد. با این نوع حجم از استقبال یه یوتیوبر باید دیوانه باشد که شغل خود را جدی نگیرد. هر چند برای مبتدیان تلاش و صبر زیادی نیاز است تا به درآمد مطلوب برسند.

 

کسب درآمد از طریق یوتیوب چگونه است؟

 اولین چیزی که باید بدانید این است که در هر دقیقه 500 ساعت فیلم بارگذاری می شود. رقابت در یوتیوب بسیار شدید است. به طور کلی دو روش کسب درآمد از طریق یوتیوب وجود دارد: 

- CPM (هزینه هر هزار بازدید)

- CPC (هزینه هر کلیک)

برای هر یک از این روشها لازم است ابتدا به YouTube Partner Program بپیوندید ، که برای یک مبتدی خیلی آسان نیست. این برنامه مستلزم داشتن 4000 ساعت تماشا در 12 ماه گذشته و 1000 مشترک در کانال است.به محض درخواست ، YouTube حساب شما را از نزدیک اسکن می کند تا ببینید آیا شما مناسب هستید یا خیر.

اگر وارد برنامه شوید ، می توانید درآمدزایی کنید.

اگر تبلیغات  cost per 1000 view ) CPM) باشد (هزینه هر 1000 بازدید) ، به این معنی است که بیننده قبل از اینکه ویدیو شما را تماشا کند باید ویدیو تبلیغاتی را ببینید و سپس پورسانت آن به شما تعلق خواهد گرفت. اگر به عادت‌های تماشای ویدیوی خود در یوتیوب دقت کنید معمولا ویدیوی تبلیغاتی را تا انتها نگاه نمی‌کنید.

اگر تبلیغاتcost per click) CPC) باشد (هزینه برای هر کلیک) ، بسته به اینکه چند کاربر روی تبلیغات اطراف ویدیوی شما کلیک می کنند، پول دریافت خواهید کرد.

نرخ واقعی پرداخت آگهی دهندگان بین 1 تا 10 دلار در هر 1000 بازدید است (بستگی به فاکتورهای زیادی از جمله اندازه و کیفیت کانال شما و موضوع فیلم های شما دارد) ، اما میانگین آن برای اکثر کانال ها در حدود 2 تا 5 دلار است.

اما ، صبر کنید درست مانند هر راه درآمد دیگر، همه آن مبلغ برای شما نیست.گوگل در واقع مقدار زیادی از آن مقدار (45٪) را می گیرد.

اگر سود مد نظر شما کم باشد به این آسانی ها نمی‌توانید شغل تمام وقت خود را رها کنید. اما برای صدها هزار یا حتی میلیون ها بازدید، یوتیوبر بودن می‌تواند بسیار شغل پردآمدی باشد.

در این مطلب با بخار همراه شوید تا با ثروتمنداترین یوتیوبرها در جهان آشنا شده و ببینید که آنها چه کاری انجام می دهند و چگونه توانسته‌اند به این اقبال بزرگ دست یابند.

 

1. دنیای رایان Ryan’s World

درآمد: 26 میلیون دلار

مشترکین: 23.3 میلیون

تقریباً باورنکردنی است که یک کودک 8 ساله پردرآمدترین یوتیوبر در جهان است. او کار خود را با ساختن ویدیوهایی از باز کردن جعبه اسباب بازی ها و بازی با آنها شروع کرد. در حالی که تماشای این موضوع بسیار سخت به نظر می رسد ، او موفق شد میلیون ها بازدید در هر یک از ویدیوهای خود به دست آورد. ویدیوی رایان "Huge Eggs Suprise" 1.9 میلیارد بازدید داشته است. فیلم های وی تأثیر بسزایی در صنعت اسباب بازی دارد و تبلیغ کنندگان کمپانی های اسباب بازی تمایل بسیاری به تبلیغ شدن محصولات‌شان از طریق رایان دارند. رایان اکنون ویدیوهایی انیمیشن برای بچه‌ها تولید می‌کند که با این روش تداوم ببیندگان و مشترکان کانال یوتیوب‌اش را تا چند سال دیگر هم تضمین می‌کند. پدر و مادر رایان که ابتدا هر دو شاغل بودند، و فقط با گرفتن ویدیوهای کوچکی از او در صفحه اینستاگرامش این کار را شروع کردند، پس از مدتی با افزایش لایک و فالور و ایجاد کانال یوتیوب، هر دو کار دائمی خود را رها کرده و گرداندن پیج رایان را شغل اصلی خود قرار دادند.

 

2- شخص عالی Dude Perfect

درآمد: 20 میلیون دلار
مشترکین: 51 میلیون

Dude Perfect نه تنها یک شخص کامل است. آنها در واقع یک گروه 5 نفره از دوستان دبیرستانی هستند که دوقلوهای پنبه ای ، کوری و کوبی به عنوان هسته اصلی تیم هستند. بر خلاف کانال قبلی یعنی رایان، Dude Perfect بیشتر روی ورزش تمرکز دارد. آنها طرفداران اصلی خود را از شوخ طبعی بسیار جذاب‌شان بدست آوردند. آنها منابع درآمد دیگری مانند اپلیکیشن تلفن همراه خود به نام Dude Perfect دارند و تقریباً همه فیلم های YouTube آنها توسط اسپانسرها حمایت مالی می شود. با این حال ، آنها هنوز هم بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات YouTube کسب می کنند.

 

3- نستیا Nastya

درآمد: 18 میلیون دلار
مشترکین: 44.3 میلیون نفر

نستیا دومین کودک پردرآمد یوتیوب در جهان است. اما برخلاف رایان، نستیا به جای بررسی اسباب بازی، به زندگی خودش پرداخته است. ویدئوها شامل سفرهای یک روزه به ساحل ، مهمانی‌های تولد ، لباس های هالووین و انواع موارد در این راستا هستند.شاید اگر رستیا فرزند پدر روسی-امریکایی خوش خلقش نبود، نمی‌توانست به این موفقیت دست یابد، این دو باهم ولاگ های یوتیوب بی‌نظیری را تولید می‌کنند.

 

4- ستاره جفری Jeffree Star

درآمد: 17 میلیون دلار
مشترکین: 17.1 میلیون

جفری نه تنها درآمد بالایی از ویدیوهای خود در یوتیوب دارد او از منابع مختلف دیگری نیز درآمد کسب می‌کند. به عنوان مثال ، او یک خواننده ، ترانه سرا، مدل و دی جی است. چیزهای زیادی نمانده است که وارد آنها نشده و کسب درآمد نکرده باشد، و این برای آرایش نیز صدق می کند. کانال یوتیوب او به نام YouTube Jeffree's make up شامل همه چیز است. آموزش ها ، نقد و بررسی برندهای تجاری و فیلم های خنده دار وجود دارد. او اساساً یک معلم زیبایی است. او همچنین خط تولید محصولات آرایشی خودش را ایجاد کرده که در حال رشد قابل توجهی است.

 

5- DanTDM (دانیل میدلتون)

درآمد: 16.5 میلیون دلار
مشترکین: 21 میلیون

چه کسی گفت بازی اتلاف وقت است؟ از این گذشته، هرچند او چند رقیب قدر در کار خود دارد اما از آنجا که دن صفحه خود را سالها پیش تاسیس کرده است، تبلیغ کنندگان مایل به پرداخت (بسیار) بیشتر برای تبلیغات خود در ویدئوهای وی هستند. میانگین بازدید وی در هر ویدئو 4.84 میلیون نفر ، هر چند یوتیوب برای او  فقط یک کار جانبی نیست. با این حال ، DanTDM منابع درآمدی دیگری مانند حمایت مالی( اسپانسر) هم دارد.

 

6-پیو دی پای PewDiePie (Felix Arvid Ulf Kjellberg)

درآمد: 15.5 میلیون دلار
مشترکین: 102 میلیون

پی‌دی‌پای PewDiePie با بیشترین اشتراک در کانال یوتیوب در این لیست قرار دارد و از 5 سال گذشته بیشترین مشترک کانال یوتیوب در کل جهان را دارا است. با این حال ، در چند سال گذشته ، با توجه به اینکه دارایی خالص وی در سالهای گذشته بین 30 تا 50 میلیون دلار بود ، درآمد او کمی کاهش یافته است. او با وبلاگ های تفسیر بازی اش شناخته شده است. اگرچه یوتیوب منبع اصلی درآمد اوست ، اما او همچنین از انتشار کتابی به نام "این کتاب شما را دوست دارد" که 112000 نسخه فروش داشت درآمد کسب کرد.

 

7- ایوان فونگ (ونوس گیمینگ) VanossGaming

درآمد: 15.5 میلیون دلار
مشترکین: 24 میلیون

در اینجا مثالی دیگر وجود دارد که می گوید بازی اتلاف وقت نیست. اگرچه ایوان روی یک بازی خاص مانند دانیل تمرکز نمی کند ، طرفداران او از تنوع این موضوع استقبال می کنند. اما جایی که ایوان واقعاً جمعیت را به خود جلب می کند با سبک متمایز ویرایش ویدئو است. به یاد داشته باشید ، اگر می خواهید در دریای یوتیوب برجسته باشید ، باید متفاوت باشید.

 

8- لوگان پل Logan Paul

درآمد: 14.5 میلیون دلار
مشترکین: 20.1 میلیون

لوگان پل یک یوتیوبر است که کاملا صادقانه فیلم های بسیار متوسطی می سازد. محبوبیت او در سال 2017 اتفاق افتاد هنگامی که از جنگل ژاپن معروف به خودکشی بازدید کرد و اتفاقاً به یک بدن آویزان برخورد کرد. لوگان از بدن فیلمبرداری کرد و با آن شوخی کرد و نپخته بودن خود را به جهانیان نشان داد. او پس از آن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت اما به طریقی حتی طرفداران بیشتری پیدا کرد. او اعتراف کرد که اشتباهی مرتکب شده و دنیا پیش رفت. امروز لوگان هنوز در حال ساخت فیلم های یوتیوب است.

 

9- مارک ادوارد فیشباخ Markiplier

درآمد: 13 میلیون دلار
مشترکین: 25.7 میلیون نفر

باز هم یک بازی ویدیویی دیگر یوتیوب. موفقیت مارک در ویدی بازی های ترسناک است. اگر بچه دارید شاید روی کانال او حساس باشید زیرا او معمولا از الفاظ نامناسب استفاده می‌کند. مارک علاوه بر اینکه یکی از برترین یوتیوبرها در سال 2019 است ، در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی نیز صداپیشگی کرده است.

 

10- جیک پل Jake Paul

درآمد: 11.5 میلیون دلار
مشترکین: 19.7 میلیون نفر

برادر کوچکتر لوگان پل ویک یوتیوب آمریکایی است ، جیک به دلیل تولید محتوای مناسب در YouTube معروف شد. او یک بازیگر و نوازنده است که برای اولین بار با ویدیویی به نام "واین" مورد توجه قرار گرفت. او تا کنون توانسته 4 میلیارد بازدید داشته باشد. جیک یک موزیک ویدئو به نام "It's Everyday Bro" منتشر کرد که فقط در عرض 1 ماه 70 میلیون بازدید داشت. متأسفانه اکنون این سومین ویدیوی دیسلایک شده در یوتیوب است. اگر جیک بتواند از رسوائی جلوگیری کند ، ممکن است محتوای او به قدری خوب باشد که بتواند او را به عنوان یکی از ثروتمندترین یوتیوب های جهان نگه دارد.

او پس از شهرت در یوتیوب در یک سریال کانال دیزنی در نقش دیرک من بازی کرد.در طول زندگی حرفه ای خود ، پل به دلیل رفتارهایش از جمله بدلکاری‌های مخاطره آمیز و نامناسب برای محتوای متفاوت یوتیوب ، اخراج از برنامه تلویزیونی بیزاردوارک کانال دیزنی خود و اتهام ارتکاب جنایت و اجتماع غیرقانونی ، مورد بسیاری از بحث ها قرار گرفت.

 

منبع: .groovewallet.com

 

 


آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

دیدگاه‌ها

بی تی اس

1401/01/12

چه ی.تیوبرهای چرتی پردرامدترین شدن البته از نظرمنه ها

sara

1400/01/08

سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید https://youmovise.com/

raich_f

1399/12/17

مستر بیست پس چرا نبود ؟؟؟؟

raminforotanifar

1399/09/17

چرا مستر بیست تو این لیست نیست.

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

داغ ترین‌ها

تازه‌ترین‌ها

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

مشکل روانی دارم و خودم را به پلیس ایران تحویل می دم!

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

امیر تتلو ممنوع‌الورود شد

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

خالق فیلم «خشم اژدها» درگذشت

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

مرموزترین سرقت هوایی تاریخ چگونه رخ داد؟

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

سرگذشت پلاسکو را بشنوید

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب قطعی شد؟

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو در یک تصادف به فنا رفت!

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

ببینید: زن و شوهرهای مجری مشهور تلویزیون

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

چگونه از رنگ ادرار متوجه بیماری خود می‌شویم؟

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

2 روش آسان برای تهیه کیک تی‌تاپ خانگی

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

بهترین ترفند تازه نگه داشتن کاهو در یخچال

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

توقف ساخت دکل مخابراتی به دلیل تخمگذاری شاهین! + فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

«‎سلام فرمانده» سرقت هنری از آب درآمد!+فیلم

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

جاستین بیبر خواننده معروف کانادایی و بیماریِ عجیب‌اش!

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

قهوه‌خورها کمتر دچار مرگ زودهنگام ‌می‌شوند

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

8 بازیگران ایرانی که بدل ترکیه ای دارند! + عکس

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

ورزش کنید، کریپتو و NFT هدیه بگیرید؛ ایده شرکت OliveX برای تشویق کاربران به تحرک

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

گلشیفته فراهانی بین 8 زن ثروتمند ایرانی! + اسامی ناشناخته 7 زن و منبع ثروتشان!

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

پردانلودترین اپ‌های ابتدای سال ۲۰۲۲

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

وقتی تهرانی‌ها از درختان «نان» می‌چیدند!

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

اگر جزو این افراد هستید هرگز سیب ترش نخورید / خواص سیب زرد یا سیب قرمز و تفاوت‌های آنها

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

با مصرف این روغن سفیدی مو را از بین ببرید

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

پسر رونالدو در گذشت +عکس و جزئیات

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

تیزر هیجان‌انگیز بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تماشا کنید

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده

از بین بردن پشه گلدان با این راهکار ساده